Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 4. mai 2013

Mer om online trakassering






Gmail - RE: Mål, mening og lidenskap!








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










RE: Mål, mening og lidenskap!










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, May 4, 2013 at 3:23 PM





To:
Maria Rygge <maria@elevate.as>







Hei,

skal du ikke prøve å finne ut hvem tateren er da?

Maken til dovenskap.

Du som driver å lærer ut hvordan man kan bli flink til å få til ting og.

Maken til tøys.


Erik Ribsskog



2013/5/4 Maria Rygge <maria@elevate.as>
Hei Erik.-
Da har jeg fjernet deg fra lista vår. J

Ha en fin helg!

J
Maria
_________________________
Maria Rygge
Office Queen,
Elevate AS

elevate_w200


Follow Elevate on Facebook for the newest updates!


Coming up in May/June: Scandinavian tour with
Brian Mayne, Goal Mapping and Janet Attwood, the Passion Test


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 4. maj 2013 03:17

To: Maria Rygge
Subject: Re: Mål, mening og lidenskap!

Hei,
ja, dette er ikke noe jeg har meldt meg på.

Så dette er ikke noe som er initsiert, av meg.


Du kan jo finne ut hvem denne røveren er, (som har tulle-meldt meg på), hvis du klarer det.
For jeg blir ofte utsatt for slike ondsinnede pek.
Erik Ribsskog

2013/5/3 Maria Rygge <maria@elevate.as>
Jeg så det, og endret det til Erik.

Vil du at jeg skal fjerne deg fra lista?

Maria

_________________________
Maria Rygge
Office Queen,
Elevate AS
(+47) 41 10 38 91
elevate_w200

Follow Elevate on Facebook for the newest updates!


Coming up in May/June: Scandinavian tour with
Brian Mayne, Goal Mapping and Janet Attwood, the Passion Test


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 4. maj 2013 00:47
To: Maria Rygge
Subject: Re: Mål, mening og lidenskap!
Hei,

dette har ikke jeg bestilt.

Det er noen som tuller.
Jeg liker ikke at det systemet ditt kaller meg for Erika.

Erik Ribsskog
2013/5/3 Maria Rygge <maria@elevate.as>
Hei Erik.

Jeg er ikke 100% sikker på hva spoofing betyr, men etter det jeg kan lese meg til er dette ikke det. Det er jeg som har skrevet OG sendt ut eposten via vårt epostmarkedsføringssystem. J

Maria
_________________________
Maria Rygge
Office Queen,
Elevate AS
(+47) 41 10 38 91
elevate_w200

Follow Elevate on Facebook for the newest updates!


Coming up in May/June: Scandinavian tour with
Brian Mayne, Goal Mapping and Janet Attwood, the Passion Test


From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sent: 3. maj 2013 22:19
To: maria@elevate.as
Subject: Re: Mål, mening og lidenskap!
spoofing
2013/5/3 Maria Rygge, Elevate AS <maria@elevate.as>




Kjære Erika!


Jeg har hatt en tøff dag i dag. ToDo-lista ble lengre og lengre heller en kortere og kortere (fordi jeg stadig kom på nye ting jeg måtte føye til den) og tiden gikk alt for fort. Utpå ettermiddagen kom jeg til å tenke på at jeg er glad jeg har LIDENSKAP og MENING i det jeg gjør! Ellers ville det være meningsløst å stå på så hardt. Elevate og jeg har store MÅL, og det gjør det gøy å gå på jobb.

Føler du MENING med jobben din og det du gjør hver dag?
Har du verktøy som hjelper deg å ha fokus på MÅLENE dine?

I slutten av mai og begynnelsen av juni skal Elevate gjøre vår første turné av heldagsarrangementer  - i fire byer i Norge + Stockholm.

De to internasjonale foredragsholderne som blir med hele runden har mye å si om mål, mening og lidenskap!

Brian Mayne har laget et måloppnåelsessystem som han har lært videre til over 2 millioner mennesker(!) over hele verden, fra skolebarn til toppledere i internasjonale selskaper. Resultatene øker med 20-30%! Brian har allerede en stor fanskare av norske tilhørere, og det er ikke så rart. I tillegg til å lære bort et utrolig enkelt, men kraftfullt verktøy er han en av de mest autentiske, rause og jordnære personene jeg vet om.

Janet Attwood har skrevet boken ”The Passion Test – The Effortless Path to Discovering Your Life Purpose”. The Passion Test handler ikke bare om å finne ”meningen med livet” på lang sikt, den handler også om å koble deg på gleden og hensikten med de SMÅ tingene som du gjør hver dag – f.eks skape og beholde motivasjonen for jobben din! Jeg har prøvd metoden selv, og den virker VELDIG bra!

Dette er første gang Janet og Brian står på samme scene – på den måten er det faktisk en verdenspremiere.

Hvis du er gründer, leder eller en ambisiøs person som liker å lære og ønsker å få best mulig utbytte av tiden din og mest mulig glede i hverdagen (både på jobb og hjemme) – så håper jeg at du vil bli med på denne energiinnsprøytningen av en dag. Det koster fra 990,- for en person (og hvis du er rask og bestiller innen 6. mai kan du ta med deg en venn gratis)!

Vi skal til Oslo torsdag 30. mai, Bergen lørdag 1. juni, Stockholm mandag 3. juni, Trondheim tirsdag 4. juni og Stavanger torsdag 6. juni.

I tillegg til Brian og Janet kommer det norske foredragsholdere på scenen hvert sted (og sannsynligvis noen svenske i Stockholm!), fantastiske folk som alle skal gi sine betraktninger rundt temaet  ”Fokus og Arbeidsglede”.

Det blir også gode muligheter for nettverking (vi anbefaler VIP-billett med lunsj og nettverkingssesjon og i noen byer Diamond-billett med etterfølgende middag  - de koster henholdsvis 1690 og 2490 og hvis du kjøper 2 slike innen 6. mai får du den 3. gratis).

Jeg gleder meg så mye til dette at jeg holder på å sprekke!

Se oversikt over datoer og steder og meld deg på her! Det er begrenset antall plasser, så gjør det NÅ!

Da sees vi!
Ha en god helg!


Office Queen
Elevate AS

PS: NÅ, sa jeg! Du vil ikke gå glipp av dette. Verdenskjente verktøy, flotte folk og lystig læring!


Hvis du ikke vil ha flere eposter fra oss, klikk på linken for å melde deg av nyhetsbrevet: click here to opt-out














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter