Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Jeg sendte en e-post til Lindorff

Erik Ribsskog

RE: Re: Saksnr 24624958

Erik Ribsskog Wed, Feb 10, 2016 at 3:23 AM
To: Lindorff Kundesenter
Cc: Post , "With, Kim" , "Hilde I. Slevigen ,, Lindorff Kundesenter ,, post@finkn.no,, post ,, sande.vgs" , Postmottak DSB , Postmottak Sivilombudsmannen , post , Forbrukerombudet , post@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, "Storjord,Lars Edvard"
Hei,

nå har visst Chili innrømmet i mellomtiden, at det var noe tull.

Jeg har mange politi-klager hos Spesialenheten.

Og så prøver dere hos Lindorff å lære meg om anmeldelser osv.

Dette blir patronisering.

Så dette må jeg klage på.

Slutt å trakasser meg med patronisering, må jeg si.

Erik Ribsskog


2016-01-05 9:42 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter <Kundesenter@lindorff.com>:
> Hei
>
> Takk for deres henvendelse.
> Vi oversender din opprettholdelse av innsigelsen til kreditor her.
>
> Når det kommer til politianmeldelse, så er dette viktig på grunn av at ditt
> personnummer er ditt privat, da en bekreftelse på anmeldelse være et viktig
> dokument for å kunne dokumentere at du er utsatt for identitetstyveri
> ovenfor eventuelle kreditorer.
>
> Uten at det foreligger dokumentasjon, vil det dessverre kun være påstand mot
> påstand.
>
> Saken står i bero.
>
>
>
> Kundesenter
>
> Tel: 31279810 Fax: 31279301
>
> E-post: kundesenter@lindorff.com
>
> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>
>
>
> LINDORFF
>
> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>
> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>
> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>
> ** This message including any attachments may contain confidential and/or
> privileged information
> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you are
> not the intended recipient
> you should delete this message and notify the sender. Thank you.
>
>
> ------------------------------------
> Fra: eribsskog@gmail.com
> Sendt: 21.12.2015
> Til: kundesenter@lindorff.com
> Emne: Re: Saksnr 24624958
>
>
> Hei,
> dette er ikke min e-post-adresse.
> (Min e-post-adresse er eribsskog@gmail.com og ikke ribsskog@gmail.com).
> Og min adresse er heller ikke på Slependen, der har jeg ikke bodd,
> siden i februar-måned.
> Og at man bare skal kunne portere et telefonnummer, ved å vite
> personnummeret, det synes jeg, at virker rart.
> At jeg skal behøve å politianmelde dette, virker også rart, synes jeg.
> Her blir jeg ikke trodd, på det jeg sier, mener jeg.
> Dette er nok politiet som tuller.
> Jeg har mange klager på de, sendt til Spesialenheten, som ignoreres.
> Jeg sender kopi til Inkassoklagenemda, for jeg synes dere er urimelige.
> Dette er skam, det er dere som skylder meg penger, for jeg tapte min
> kontant-kort-saldo, og har fått mye strev, med dette, så jeg krever
> 1000 kroner, i erstatning for denne tort og svien, må jeg kalle det.
> Så jeg håper å høre tilbake, fra Inkassoklagenemda, om dette, så kan
> vi ta det derfra.
> Erik Ribsskog
> PS.
> Som jeg tidligere har sendt om, til Storjord i Nkom blant annet.
> Så har jeg ikke gitt noen, noen som helst fullmakt, til å portere,
> mitt mobilnummer.
> Så dette er en skandale, vil jeg si.
> 2015-12-21 13:55 GMT+01:00 kundesenter@lindorff.com :
>> Hei, da har vi mottatt svar fra kreditor.
>>
>> Vennligst se vedlagte redegjørelse.
>>
>>
>> ------------------------------------
>> Fra: eribsskog@gmail.com
>> Sendt: 13.12.2015
>> Til: kundesenter@lindorff.com
>> Emne: Re: Re: 24624958
>>
>>
>> Hei,
>> denne saken, sendte jeg om, til Inkassoklagenemda, 11. desember.
>> Og det skal dere ha fått kopi om.
>> Jeg kan ta med om, at mitt sim-kort, slutta å virke, (da denne 'al
>> quaida-porteringen' inntraff, i høst).
>> Og jeg måtte da, ta sim-kortet, fra min smart-telefon, og sette, i den
>> 'vanlige' mobilen.
>> Og så bruker jeg nå, min smart-telefon som kamera og mp3-spiller.
>> Så her har det foregått noe veldig kriminelt, vil jeg si.
>> Og så får jeg inkasso-varsel osv.
>> Da står ikke verden til påske, hadde jeg nær sagt, når jeg ser
>> idiotien, som florerer, i inkasso-saker osv., nå for tiden.
>> Her får dere faen meg ta skjerpe dere.
>> Selv om det har vært 11. september og terror, på TV, så kan ikke det
>> være en unnskyldning, for at dere skal bli, helt idioter.
>> Send dette til en overordnet, (som kanskje har litt vett i huet), hos
>> dere.
>> Fitter!
>> Erik Ribsskog
>> 2015-12-08 8:17 GMT+01:00 Lindorff Kundesenter :
>>> Takk for din e-post.
>>>
>>> Innsigelsen er oversendt kreditor for vurdering.
>>> Videre pågang er stanset i påvente av tilbakemelding fra kreditor.
>>>
>>> Vi vil komme med en tilbakemelding så snart kreditor har avklart saken.
>>>
>>> Kontakt oss ved eventuelle spørsmål.
>>>
>>>
>>>
>>> Kundesenter
>>>
>>> Tel: 31279810 Fax: 31279301
>>>
>>> E-post: kundesenter@lindorff.com
>>>
>>> Besøk vår selvbetjeningsportal for privatpersoner
>>>
>>>
>>>
>>> LINDORFF
>>>
>>> Postboks 7055, N-3007 Drammen
>>>
>>> Tel:(+47) 23 21 10 00 Fax:(+47) 23 21 11 00
>>>
>>> www.lindorff.no / www.lindorff.com
>>>
>>> ** This message including anyattachments may contain confidential and/or
>>> privileged information
>>> intended only for the person or entity to which it is addressed. If you
>>> are
>>> not the intended recipie

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter