Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
Erik Ribsskog     Wed, Feb 10, 2016 at 5:06 AM
To: juridisk
Cc: Norsk Presseforbund , kundeservice@bonnier.no, bonnierpublications@bonnier.dk
Hei,

disse synes jeg, at blir for klamme, når de kommer med sitt: 'Hei Erik'.

Så dette er nok ikke noe, for nordmenn, tror jeg.

Ikke sender de erstaning, for alt arbeidet mitt, (kontor-arbeid), som
jeg må gjøre, for å få slutt, på at de fyller opp postkassa mi, med
uønsket 'drit'.

Og ikke skriver de hvem som har bestilt dette, i mitt navn heller.

Og da jeg jobbet, på vegne av Micorsoft sin skandinaviske
produktaktivering, i England, (drevet av Bertelsmann), i 2005 og 2006,
så måtte norske folk også svare noen telefoner, på dansk og svensk, og
da prøvde jeg, å svare disse telefonene, på svensk eller dansk, for å
yte, bra kundeservice.

Men Bonnier sitt kontaktsenter, er visst i Nord-Korea eller noe, siden
at de ikke tenker på dette, med kundeservice, virker det som.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: 
Date: 2015-12-22 18:34 GMT+01:00
Subject: RE: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har
registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik,

Takk for din henvendelse,

Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18

Som jag skrev i mitt förra mail så har vi strukit allt som står på dig.

Vi har också lagt in en adress-spärr så att det inte går att lägga upp
något mer i ditt namn.

Du har inget att betala.

Ha en riktig fin dag og en god jul!

Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette
tidligere korrespondanser.

Med vennlig hilsen

BONNIERS KUNDESERVICE

Filip Jacobsson

Kundebehandler

______________________________________

From: eribsskog@gmail.com

Sent: 12/19/2015 3:06 AM

To: juridisk@datatilsynet.no

CC: bonnierpublications@bonnier.dk;kundeservice@bonnier.no

Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har
registrert deg som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

PS 2.

Jeg synes, at disse, er 'klamme'.

Jeg liker ikke at de kalle meg, ved fornavn.

Det blir for 'klamt', (eller 'kleint', som de sier, i våre dager).

Jeg har bodd ti år, i England, og der sa så og si alle 'Mr. Ribsskog'.

Hva er galt med bare 'hei', liksom.

Nei, dette ble klamt, må jeg si.

Jeg ønsker ikke mer, fra dette firmaet, (Bonnier), hverken når det

gjelder e-poster eller magasiner.

(Og jeg har aldri bestilt noe fra de heller, hverken når det gjelder

nyhetsbrev eller magasiner, eller lignende).

---------- Forwarded message ----------

From:

Date: 2015-11-27 12:15 GMT+01:00

Subject: Re: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg

som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

To: eribsskog@gmail.com

Hei Erik,

Takk for din henvendelse,

Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Beträffande abonnement med abonnementssnummer 86.455.326.18

Jag har nu strukit allt i ditt namn. Ni behöver inte betala någon

faktura från oss.

Jag lägger också en adresspärr på ert namn och adress.

Så om ni vill ha ett abonnement i framtiden så måste ni höra av er

till oss så vi kan häva adresspärren.

Ha en riktig fin dag!

Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette

tidligere korrespondanser.

Med vennlig hilsen

BONNIERS KUNDESERVICE

Filip Jacobsson

Kundebehandler

______________________________________

From: bonnierpublications@bonnier.dk

Sent: 11/24/2015 9:31 AM

To: kundeservice@bonnier.no

Subject: Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg

som mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

Receptionen

Bonnier Publications A/S

Strandboulevarden 130

DK-2100 Copenhagen

+45 39 17 20 00 Phone

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog

Date: 2015-11-22 14:29 GMT+01:00

Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som

mottaker av Aktiv Trenings nyhetsbrev

To: bonnierpublications@bonnier.dk

Cc: abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, juridisk ,

post@forbrukerradet.no

Hei,

jeg viser til Deres brev av 10. november, (som jeg vedlegger en

skannet kopi av).

Som jeg har skrevet, til deres btansje-kolleger Blikk, tidligere i

dag, så er dette

bare noe svindel, for meg.

Jeg har ikke kontaktet dere, og har ikke noe interesse, av å kjøpe

deres magasin.

(Min fars stesønn, (i sin andre familie, må man vel kalle det), er

bodybuilderen Viggo Snoghøj.

Så jeg er litt lei av, å høre, om sånn 'trenings-mas', for å si det sånn.

Så dette magasinet deres, (Aktiv Trening), er omtrent det siste, som

jeg kunne tenkt meg, å bruke tid på, å lese.

Det blir som å høre, faren min sitt mas, om at jeg skulle trene

vekter, på 80-tallet, for å si det sånn).

Jeg vil derfor ikke betale noe regning, for dette.

(Jeg har også informert Datatilsynet, om at jeg har fått mange

uforståelige krav.

Og jeg sender all de uønskede bestillingene, i retur.

Så dere skal ha fått 'dritten' deres tilbake).

Så vennligst slutt å plag meg nå, med deres dritt, både når det

gjelder uønskede magasiner og uønskede brev/fakturaer.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog

Date: 2015-08-30 18:08 GMT+02:00

Subject: Klage/Fwd: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av

Aktiv Trenings nyhetsbrev

To: juridisk

Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

---------- Forwarded message ----------

From: Aktiv Trening

Date: 2015-08-30 12:41 GMT+02:00

Subject: TAKK for at du har registrert deg som mottaker av Aktiv

Trenings nyhetsbrev

To: Erik Ribsskog

Klikk her hvis du har problemer med å lese nyhetsbrevet >>

30-08-2015 http://aktivtrening.com

TAKK for registreringen

NYHETSBREV

Registreringen er mottatt:

30-08-2015 12:40:00

Du er registrert som mottaker av nyhetsbrevet fra Aktiv Trening,

e-magasinet "Visste du det?" samt tilbud fra "Supertilbud".

LEGG OSS TIL I KONTAKTLISTEN DIN

Du får det første nyhetsbrevet i løpet av en uke. Vil du være helt

sikker på å få nyhetsbrevet også i tiden fremover, kan du legge til

avsenderadressen under i kontaktlisten din:

nyhetsbrev@aktivtrening.com

Start utforskingen med det samme

Løp Trening Ruteplanlegger Utstyr

Treningslogg Test deg selv Spør oss

Vinn Vekt Kosthold Abonnér

Har registreringen skjedd ved en feiltakelse, kan du oppheve

registreringen via koblingen nederst.

Du er påmeldt nyhetsbrevet med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Copyright: Bonnier Publications International asKontakt oss | Rett

e-postadresse | Avmelding

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter