Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

Svar: Bøkekroa ansatt

Erik Ribsskog Wed, Feb 10, 2016 at 4:06 AM
To: Postmottak Sivilombudsmannen
Cc: Andreas Melåen

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2016-02-10 4:05 GMT+01:00
Subject: Re: Svar: Bøkekroa ansatt
To: Andreas Melåen <Andreas.Melaen@larvik.kommune.no>


Hei,
er det bare tenåringer, som jobber, i Larvik kommune nå da?
Det må da være noen av kollegaene hans, som husker han, for eksempel.
Dette sender jeg en kopi om til Sivilombudsmannen, for denne kjøper jeg ikke helt, må jeg innrømme.
Erik Ribsskog



2015-12-28 11:17 GMT+01:00 Andreas Melåen <Andreas.Melaen@larvik.kommune.no>:
Hei,

Vi har dessverre ingen oversikt over hvem som jobbet i kommunen på den tiden.

Ha en fin dag.

Med vennlig hilsen
Larvik_Kommune

Andreas Melåen
Kundebehandler

Sentraladministrasjonen
Samfunnskontakt
Servicesenteret


Besøksadr.: Feyersgate 7, 3255 Larvik - Pb.: 2020, 3255 Larvik
Tlf: +47 33 17 10 10
www.larvik.kommune.no



Denne e-post er skannet for virus av Ensure AS, med teknologi fra Comendo Security
This e-mail has been scanned for viruses by Ensure AS, powered by Comendo Security

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter