Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: juridisk
Erik Ribsskog     Wed, Feb 10, 2016 at 5:21 AM
To: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identietstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ----------
From: 
Date: 2015-12-18 9:54 GMT+01:00
Subject: Re: juridisk
To: eribsskog@gmail.com


Hei Erik,

Takk for din henvendelse,

Jag hoppas att det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Vi har strukit allt som legat på er och lagt en adresspärr på er.

Ni har inget att betala och ni ska inte heller få något mer.

Ha en riktig fin dag og en god jul!

Har du andre spørsmål kan du svare på denne e-posten uten å slette
tidligere korrespondanser.

Med vennlig hilsen

BONNIERS KUNDESERVICE

Filip Jacobsson

Kundebehandler

______________________________________

From: bonnierpublications@bonnier.dk

Sent: 12/14/2015 10:52 AM

To: kundeservice@bonnier.no

Subject: Fwd: Klage/Fwd: Den beste treningsguiden for desember / GODE
nyheter til rødvinselskeren

Receptionen

Bonnier Publications A/S

Strandboulevarden 130

DK-2100 Copenhagen

+45 39 17 20 00 Phone

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog

Date: 2015-12-14 2:17 GMT+01:00

Subject: Klage/Fwd: Den beste treningsguiden for desember / GODE
nyheter til rødvinselskeren

To: juridisk

Cc: nyhetsbrev@newsletter.aktivtrening.com,
redaksjonen@aktivtrening.com, bonnierpublications@bonnier.dk

Hei,

dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

---------- Forwarded message ----------

From: Aktiv Trening

Date: 2015-11-30 6:10 GMT+01:00

Subject: Den beste treningsguiden for desember / GODE nyheter til
rødvinselskeren

To: eribsskog@gmail.com

Få et program for både løping, styrketrening og sykling som holder deg
i form i desember uten at du behøver å bruke altfor mye tid på
trening.

Hei Erik

Treningsguide for desember

Julen står for døren med julebord, godter og mye alkohol. Midt oppi
alt dette kan være vanskelig å finne tid til trening, men ta det med
ro - vi har løsningen!

Så rask ville du vært om du var yngre

Lei av at yngre treningskamerater håner deg fordi du ikke klarer å
holde følge? Gå inn i vår tidsmaskin, og se hvor rask du ville ha vært
om du var yngre!

Få oppskriften på det PERFEKTE løpeåret

Gode nyheter til deg som liker rødvin

Lett og lekker stisykkelhjelm

Specialized Ambush imponerer oss! Den lette, grønne hjelmen har god
passform og fine detaljer. Det er faktisk bare ett minus ved den.

Les dette før du kjøper vinter-løpesko!

Utvalget av vinterløpesko er enormt, og det kan være vanskelig å velge
riktig. Følg våre fem råd, og unngå irriterende feilkjøp.

Er utstyret klart for vinteren?

Med riktig utstyr får du en bedre løpetur i kulda. Nå kan du få
løpelue, hansker, hals og LED-lys med ditt nye abonnement.

Årets beste julegave

Gi en kjempefin gave som gleder langt inn i 2016. Kjøp et gavekort på
et abonnement på under fem minutter - velg mellom 13 forskjellige
blade.

Du er påmeldt nyhetsbrevet med denne e-postadressen:
eribsskog@gmail.com Besøk aktivtrening.com

© Bonnier Publications International AS Kontakt oss | Rett
e-postadresse | Avmelding

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter