Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. februar 2016

Jeg sendte en e-post til Tryg

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Tryg har modtaget din mail
Erik Ribsskog     Wed, Feb 10, 2016 at 4:42 AM
To: Kvalitet
Cc: fmoapostmottak@fylkesmannen.no, Bjorge.Skjeldestad@tryg.no, post@tilsynet.no, Forbrukerrådet , Forbrukerombudet , post@finkn.no, post
Hei,

jo jeg har vel noe utestående.

For jeg har den klagesaken mot advokat Ida Valen Rukke, (i Norge), som jeg blant annet har skrevet om, til din kollega Bjørge Skjeldestad.

Jeg fikk fri rettshjelp-timer, (kun fem timer, men likevel), av Fylkesmannen i Oslo og Akershus, for noen få år siden, (mens jeg bodde, i England, hvor jeg bodde, fra 2004 til 2014).

Men advokaten svek, og sluttet i jobben, før hun var ferdig med saken min, (en omsorgssvikt-sak mot Svelvik kommune).

Da kontaket jeg Tilsynsrådet for advokatvirksomhet, og fikk vite, at hun var forsikret, i Tryg.

Så dere skylder meg penger, for det som denne saken var verdt, (en million ihvertfall, skulle en vel tro).

Erik Ribsskog


2015-12-23 10:35 GMT+01:00 Kvalitet :

    Hei,

    viser til vår e-post vedrørende opphør av innboforsikring, da du opplyste at denne ikke var tegnet inn av deg.

    Denne avtalen ble da avsluttet tilbake i tid, og du har pr i dag ingen løpende avtaler i Tryg. Du har heller ikke noe utestående.

    Dersom henvendelsen din ikke gjelder dette forholdet, ber vi om ytterlig informasjon.

    Vennlig hilsen
    Tryg forsikring
    Åse Sellevold Øvretveit
    Konsernjurdisk og Kvalitet


    From:     Erik Ribsskog
    To:     juridisk
    Cc:     tryg@tryg.dk, kvalitet@tryg.no
    Date:     21.12.2015 09:07
    Subject:     Klage/Fwd: Tryg har modtaget din mail




    Hei,

    dette er trakassering som følge av ID-tyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om ID-tyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).


    ---------- Forwarded message ----------
    From: Tryg
    Date: 2015-11-16 7:03 GMT+01:00
    Subject: Tryg har modtaget din mail
    To: Erik Ribsskog



    Tak for din henvendelse til Tryg.

    Vi sender din henvendelse videre til den afdeling der er ansvarlig, og du vil
    høre fra os hurtigst muligt.

    Bemærk: Du kan ikke besvare denne mail.

    Venlig hilsen
    Tryg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter