Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. juli 2020

Enda mer fra Facebook


PS.

Her er mer om dette:


PS 2.

Enda mer om dette:



PS 3.

Nå tenkte jeg litt her.

Og jeg lurer på, om hu Desiree, kan være, fra 'Strikkegenser-gjengen', (i Vestmarka).

Hm.

For de hadde ei, som minna litt om henne, (på første halvdel av 70-tallet), husker jeg.

Dette må ha vært mellom høsten 1973 og våren 1974.

(Noe sånt).

For vi flytta til Vestmarka høsten 1973, (var det vel).

Og vi flytta til Storgata, (som nå heter Halsegata), på Østre Halsen, våren 1974.

(Noe sånt).

Og det var sånn, at Strikkegenser-gjengen, de drassa rundt på min lillesøster Pia og meg, (hele tida).

(Etter ønske fra min mor.

For å si det sånn).

Vi pleide å henge, hjemme hos hu 'Ledersken', (som var kanskje 3-4-5 år eldre enn meg).

Og jeg så nesten på henne, som en slags morsfigur, (eller noe lignende), husker jeg.

Og det tolka hu muligens, som noe seksuelt.

(Når jeg prøvde å få kontakt med henne, liksom.

Blant alle jentene, i den jente-gjengen, da.

For å si det sånn).

For hu Ledersken fikk da hu Desiree, (hvis det var henne), til å legge seg foran meg, på en seng, i et soverom.

(I et naborom til stua.

Noe sånt).

Og så lå hu Desiree, (som da var 3-4 år gammel), og vrei på seg, foran meg, mens hu skræva, (med klærna på).

(Noe sånt).

Så hvorfor de unge jentene var så seksuelle, det veit jeg ikke.

(Hu Desiree var jo også sånn, i 1979/1980 og.

For å si det sånn).

Det veit jeg ikke.

Jeg var selv ikke noe særlig seksuell, som så ung, (vil jeg si).

Så jeg skjønte ikke helt, hva dette skulle bety.

Og det gjør jeg forsatt ikke, (må jeg si).

(Det var vel sånn, at hu Ledersken, sa til Desiree, (hvis det var henne), at: 'Tar du deg av han', (om meg).

Noe sånt.

Hva nå det skulle bety.

For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Jeg sov litt dårlig i natt, på grunn av tannpine, så jeg blingsa litt, når jeg leste om denne artikkelen på 'Bokhylla', (første gang), for dette er visst en cirka ti år yngre Desiree, kan det virke som, (fra Østlands-Posten 10. november 2017):


http://www.e-pages.dk/op_no/4424/52/?gatoken=dXNlcl9pZD0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImdXNlcl9pZF90eXBlPWN1c3RvbQ%3D%3D&token=YV91c2VyX2lkPTE4MTAwMjEmYV91c2VyX2tleT0zNzEyODY3OS1hNmU3LTQ3NWQtODY3MC00OGI5ZTgwYmRmOTImYV9zdWJfa2V5PQ%3D%3D&query="desiree+røsholt"

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter