Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. juli 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreftelse påmelding til visning: Sigyns gate 3
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 10:18
Til: Christoffer Askjer
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dette er del, av et stort 'troll-post-angrep'.

Så det er ikke noen som spiller meg et puss.

Det er noen som spiller meg tusen puss, liksom.

Og dette er et av de.

Så jeg er interessert i å vite, hvem det er, som bestiller 'dritt', i mitt navn.

Så om dere kan opplyse om dette.



ons. 17. jun. 2020 kl. 14:55 skrev Christoffer Askjer :
Hei,



Viser til din henvendelse. Det er ikke registrert noen personopplysninger på deg i vårt system, annet enn navn og epostadresse. Noen har benyttet din epostadresse til å forespørre en privat visning på en av våre eiendommer. Alle som kjenner din epostadresse kan i prinsippet gjøre dette, og jeg vil anta at dette snarere er noen som har spilt deg et puss enn at det dreier seg om identitetstyveri. Henvendelsen har ikke trigget noe i våre systemer, og har ingen konsekvens. Vi har avsluttet forespørselen og slettet deg som kunde i vårt kunderegister.



Ha en fin dag videre.





Med vennlig hilsen



Christoffer Askjer                 

Daglig leder / Partner

+47 92 04 05 87



www.sem-johnsen.no









Fra: Erik Ribsskog
Sendt: fredag 12. juni 2020 15:43
Til: juridisk
Kopi: Post Sem-Johnsen ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; LbF Leieboerforeningen ; schibsted
Emne: Klage/Fwd: Bekreftelse påmelding til visning: Sigyns gate 3



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Sem & Johnsen
Date: lør. 6. jun. 2020 kl. 01:04
Subject: Bekreftelse påmelding til visning: Sigyns gate 3
To: Erik Løvenbalk Ribsskog



Takk for din påmelding til privat visning, vi bekrefter å ha mottatt denne.

Avhengig av dine ønsker, forventet oppmøte, boligtype og øvrige faktorer som påvirker logistikken knyttet til gjennomføring av visning for boligen, vil megler kontakte deg for å avtale nærmere. Dersom du har meldt deg på en annonsert visning og ikke får ytterligere instruksjoner fra megler i forkant, kan du stille når det passer for deg innenfor den annonserte tiden. Dersom du har bestilt privatvisning vil megler kontakte deg for å avtale tidspunkt for gjennomføring.

Vi anbefaler at du leser igjennom boligens prospekt før visning, slik at du kan få avklart eventuelle spørsmål under visningen.

Prospekt:

Eiendommens hjemmeside: https://sem-johnsen.no/utleie/sigyns-gate-3

Dersom du blir forhindret fra å delta på visningen, ber vi deg underrette oss i forkant.

Med vennlig hilsen

Ola Sisselberg, Daglig leder/Partner /Eiendomsmegler

95 70 11 74

os@sem-johnsen.no

Sem & Johnsen logo emblem
Sem & Johnsen Eiendomsmegling
https://sem-johnsen.no/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter