Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 12. juli 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
klage
Erik Ribsskog 12. juli 2020 kl. 10:34
Til: Siv Kristiansen
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)"
Hei,

du skriver at jeg har bedt om å bli slettet.

Det kjenner jeg ikke igjen.

Så driver dere med dikt og annen faenskap, (hadde jeg nær sagt).

Dette ønsker jeg at sendes til en leder.

Jeg er ikke så glad i dikt/eventyr.

Så det vil jeg helst ha meg frabedt.

Og så foreslår jeg, at dere heller begynner å utgi dikt-bøker, eller noe lignende, når fantasien deres, begynner å ta overhånd.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


ons. 17. jun. 2020 kl. 08:09 skrev Siv Kristiansen :
Hei,

Det er selvsagt beklagelig at noen bestiller ting i ditt navn.

Av det jeg kan se i historikken i mailen her er det snakk om et gratis prøveabonnement hos oss.

Det ble opprettet i ditt navn, men aldri aktivert da vedkommende ikke hadde tilgang på din epost eller mobil. Det ble derfor ikke opprettet en ConnectID.



Du skal heller ikke ha mottatt noen faktura fra oss, men som standard sender vi et tilbud til de som registrer seg som gratister.



I og med at du tidligere har vært i kontakt med kundeservice og har bedt om å bli slettet har vi fjernet alle data vi har på deg. Jeg kan heller ikke se hvem som har bestilt et prøveabonnement i ditt navn. Du mottar selvsagt ikke flere tilbud fra oss



For å hindre at det skjer igjen er jeg i gang med å se på om man skal opprette Connect ID før man får bestilt. På den måten ville ikke andre kunne bestille i andres navn.



Når det er sagt er det ikke en problemstilling vi har vært borti før. Riktignok er det en del som gir bort BETALTE abonnement i gave, men da vet vi alltid hvem giver er. Men at noen bestiller gratis prøve i andres navn er nytt for oss, og det kan jeg selvsagt ikke annet enn å beklage.





Siv M. Kristiansen | Markedssjef opplag

Siv.kristiansen@dagensperspektiv.no |Telefon: 93030361

Dagens Perspektiv AS | Dagens Perspektiv | KulturPlot | Matindustrien | Velferd.no | Velferdkonferansen

Medier og Ledelse AS | Dagligvarehandelen | Hvem er Hvem | Servicehandelen | Bram

Grubbegata 14, 0179 Oslo





Fra: Erik Ribsskog
Dato: tirsdag 16. juni 2020 17:33
Til: Siv Kristiansen
Kopi: juridisk , "elh@forbrukertilsynet.no" , "inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no" , "Post (Medietilsynet)"
Emne: Re: klage



Hei,

det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så da ønsker jeg at dere informerer meg angående hvem disse trollene er.

Og jeg ønsker også at dere informerer meg angående hvilke bedre rutiner som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



fre. 29. mai 2020 kl. 08:31 skrev Siv Kristiansen :

Jeg fikk oversendt klagen din fra Kundeservice. Kan du forklare meg hva du opplever at har skjedd her? Har jeg forstått det riktig at det er slik at du har fått et gratis prøveabonnement som du ikke selv har bestilt?





Siv M. Kristiansen | Markedssjef opplag

Siv.kristiansen@dagensperspektiv.no |Telefon: 93030361

Dagens Perspektiv AS | Dagens Perspektiv | KulturPlot | Matindustrien | Velferd.no | Velferdkonferansen

Medier og Ledelse AS | Dagligvarehandelen | Hvem er Hvem | Servicehandelen | Bram

Grubbegata 14, 0179 Oslo









Fra: Erik Ribsskog
Dato: torsdag 28. mai 2020 17:51
Til: Siv Kristiansen
Kopi: juridisk
Emne: Re: klage



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 25. mai 2020 kl. 10:48 skrev Siv Kristiansen :

Jeg har forsøkt å kontakte deg. Hva kan jeg hjelpe deg med?





Siv M. Kristiansen | Markedssjef opplag

Siv.kristiansen@dagensperspektiv.no |Telefon: 93030361

Dagens Perspektiv AS | Dagens Perspektiv | KulturPlot | Matindustrien | Velferd.no | Velferdkonferansen

Medier og Ledelse AS | Dagligvarehandelen | Hvem er Hvem | Servicehandelen | Bram

Grubbegata 14, 0179 Oslo







Til:

"Dagens Perspektiv AS"

Fra:

"Erik Ribsskog"

Cc:

"juridisk"

Subject:

Re: Re: Klage/Fwd: Tilbud Dagens Perspektiv 50% rabatt

Dato:

17.05.2020 07:02



Hei,



jeg skjønner at det er noe feil, med Enter-knappen, på PC-en deres.



Så om dere kan sende om dette, til en leder, og så kan de prøve, å svare

ordentlig.



Skjerpings!



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter