Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. august 2020

Angående mobilnummer

Jeg har ikke egentlig noe mobilabonnement hos Chili mobil, (noe Netcom insinuerer om, i den forrige bloggposten).

(Jeg har aldri bestilt noe mobilabonnement fra Chili mobil.

For å si det sånn.

Så det må det ha vært noen troll som har gjort, eventuelt.

For å si det sånn).

Når det gjelder det at min adresse og telefon-nummer står på Gule Sider, osv.

Så er det fordi at Telenor ikke er noe kundevennlige, når det gjelder de som vil ha hemmelig nummer/adresse.

Alle i Norge må ha mobil-nummer, for det skal registreres hos myndighetene, (sammen med mail-adresse), osv.

Og når man da flytter fra England til Norge, for eksempel, (etter ti år i England).

Så må man, (blant annet derfor), skaffe seg mobil-nummer, i full fart.

Og man må da punche inn sin adresse, (i en tekstmelding), ellers så virker ikke SIM-kortet.

(Noe sånt).

Og så havner den adressen overalt, på nettet.

(For Telenor selger visst også 'telefonkatalogen' sin videre, til sine konkurrenter, (som 1881.no).

Noe sånt).

For Telenor spør ikke, (i forbindelse med dette), om man er offer for post-terror, og derfor vil unngå å stå i telefonkatalogen, osv.

Så dette er som noe mongo-greier, (i Norge), vil jeg si.

I gamle dager, så kunne man gå til Televerket, og snakke med ordentlige og voksne folk der.

Men i våre dager, så har de sånne inneslutta/ordknappe/sjenerte/reserverte pakistaner-gutter osv., (som på Sandvika Storsenter, i 2014), i Telenor-butikkene.

Så å ta opp sånt med de som jobber der.

(Mange av dem er vel også sånne über-kule og degenererte kiser.

Noe sånt).

Det vet jeg ikke, om er det helt store, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

På nettstedet mitt, (http://johncons.angelfire.com), så har jeg oppgitt min generelle kontakt-informasjon.

Og det er min e-post-adresse.

Og under 'Lenker' så står det også en link, til min Facebook-konto, (for å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter