Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. august 2020

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 12:47
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , bonnierpublications@bonnier.dk, cecilie@mediafy.com, josefin.reinhard@mediafy.com, josefin@mediafy.com, newsletter@newsletter.moreshop.no, "Post (Medietilsynet)" , moreshopkundeservice@bonnier.no
Hei,

nå synes jeg dere vrir og vrenger på det, (på russisk vis).

Dere skriver at dere har informert meg mange ganger, om ditt og datt.

Men dere skriver ikke samtidig, at dette er snakk om, mange saker.

For dere hos Bonnier, dere har ikke bare Tara.

Men dere har også Bladkongen, og det ene med det andre.

Og alle firmaene dere eier, sender meg dritt, (virker det som).

Bladkongen svarte ikke, og jeg måtte finne ut hvem som eide Bonnier, og det var et svensk firma, (jeg trodde først at det var dansk).

Så dere svensker lager helvete for meg, (må jeg si).

Dere lager politistat, når dere sier, at jeg må ta dette med politiet.

Jeg har bedt dere, (et flertall ganger, som dere sier), å informere meg, om hvem det er, som bestiller dritt, i mitt navn.

Og dere avsporer dette, når dette  begynner å bable, om politiet.

Det skal være åpenhet i samfunnet, (heter det seg, i Vesten).

Og Sverige/Stockholm ligger kanskje litt for langt øst.

Jeg har også sendt så mange mailer til dere nå, at det burde være mulig, å få svar, fra andre enn 'grønnsaker', i førstelinje kundeservice.

Dere får sende om dette, til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Også rart at dere ikke ansetter nordmenn, på deres norske kundeservice.

Hva kan grunnen til det være, lurer jeg.

Jeg vet at mange svensker er nasjonalister og prater om Karl VII, osv.

Er dette noe slags svensk imperalisme, lurer jeg.

Skjerpings!


man. 3. aug. 2020 kl. 10:26 skrev :
Hei Erik,

Takk for din henvendelse.

Jag hoppas det går bra att jag besvarar ditt ärende på svenska.

Som informerat ett flertal gånger så behöver du göra en polisanmälan på händelsen och skicka ett underlag till oss på anmälan.

Har du andre spørsmål eller henvendelser er du velkommen til å kontakte oss på nytt.

Med vennlig hilsen

Elias Håkansson
Kundebehandler




From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sun Aug 02 2020 18:11:49 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: juridisk@datatilsynet.no
Subject: Klage/Fwd: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: tor. 2. jul. 2020 kl. 07:50
Subject: Unik (og stor) pakkerabatt til deg
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara

Ditt abonnementsnummer er:  5050580108











Vi har satt sammen disse 3 pakkene med populære produkter til deg som abonnent.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108

 
Flott, gå strak til pakkene >>
 





Diadora treningspakke

PAKKEPRIS 219 kr.

Ordinærpris 1199 kr.
Spar 82 %

 
Kjøp pakken her
 




Sommer-pakke

PAKKEPRIS 219 kr.

Ordinærpris 698 kr.
Spar 69 %

 
Kjøp pakken her
 




Boligpakke

PAKKEPRIS 299 kr.

Ordinærpris 1448 kr.
Spar 79 %

 
Kjøp pakken her
 




 
Kjøp pakkene her
 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







2. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter