Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. august 2020

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
VB: Klage
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 07:55
Til: Christian Ruden
Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , juridisk , Faktura RB , kundeservice@courlux.com
Hei,

det høres litt rart ut, at det ikke skal være mulig, å finne ut, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Hvis noen bølle-ringer, så kan man jo ringe opplysningen, og få tak i navnet.

Så det må vel være mulig for deres IT-avdeling for eksempel, å finne ut om dette, (skulle man tro).

En direktør, som har så mange folk under seg, skulle man vel tro, at burde klare, å finne ut noe sånt.

Så dette var dårlig, (må jeg si).

Skjerpings!

Og det at dere sperrer for mitt navn, vil jo ikke være noe hjelp, for andre borgere/kunder.

Det virker ikke som at dere egentlig bryr dere om dette problemet, når dere ikke har tenkt å endre deres dårlige rutiner.

(Det er for enkelt, for troll/terrorister, å bestille i andre folk sitt navn, fra dere, virker det som.

Kanskje dere burde hatt forskudds-betaling, for eksempel.

Da ville nok dette problemet har forsvunnet av seg selv.

Hvis jeg skulle tippe).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere er også vel dus/personlige i hilsenen, osv.

Det er vel ikke vi i Norge, så vant til.

Så når dere har med nordmenn å gjøre, (når det gjelder forretningsdrift), så kan kanskje dere svensker slutte å være så klamme, tenkte jeg.

Men det er vel å tro på julenissen.

Skjerpings!


tor. 6. aug. 2020 kl. 09:45 skrev Christian Ruden :
Hej Erik



Jag är VD på Silverhuset som sköter marknadsföring och Kundeservice i Norden på uppdrag av Courlux International.



Jag har fått nedan konversation via vår Kundeservice som hjälpt dig

Att kreditera fakturan.



Vi vet inte vem som bestillt i ditt namn. Det händer inte ofta men det sker dessvärre ibland.

Vi kan se att IP adressen är från Tyskland men inte mer.



För att förhindra liknande i framtiden kan vi lägga in en spärr på ditt namn och adress i vårt register.

Då kan vi förhindra nya beställningar i ditt namn i vårt system men det gör också att du själv ej kan bestille.

Är det en lösning som kan fungera? (Kundeservice har redan gjort det)



Har du andra frågor är du velkommen att ringe mig.





Hälsningar



Christian Rudén

VD

Silverhuset Holding AB

Box 48, 182 11 Danderyd

Besöksadress: Brovägen 5, 182 76 Stocksund



Mobil: +46 70 731 50 21

E-post: christian.ruden@silverhuset.se







Från: Courlux
Skickat: den 4 augusti 2020 08:42
Till: Christian Ruden
Ämne: FW: Klage





From: Erik Ribsskog
Sent: 30 July 2020 13:22
To: Courlux
Cc: juridisk; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Faktura RB; kundeserviceCourlux; post@inkassoklagenemnda.no
Subject: Re: Klage



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





man. 6. jul. 2020 kl. 08:38 skrev Courlux :

Hei,



Vi har kreditert fakturaen, så du trenger ikke betale for den.



Med vennlig hilsen

Marcus Courlux kundeservice

From: Erik Ribsskog
Sent: 04 July 2020 05:54
To: Courlux
Cc: juridisk; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Re: Klage



Hei,

det høres rart ut, at dere ikke vet, hvem som har bestilt, i mitt navn.

Andre firmaer klarer ihvertfall å opplyse om ip-adressen til de som har bestilt.

Så dette kjøper jeg ikke helt.

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog



tir. 30. jun. 2020 kl. 08:51 skrev Courlux :

Hei,



Dette var ikke morsomt å høre.

Vi kan dessverre ikke vite hvem som har bestilt dette i ditt navn.



Vi har mottatt pakkene i retur nylig, så du skal ikke betale for det.

Vi legger en spärr her også slik at ingen kan kjøpe i ditt navn.



Med vennlig hilsen

Marcus Courlux kundeservice

From: Erik Ribsskog
Sent: 28 June 2020 22:20
To: kundeserviceCourlux
Cc: juridisk; post@inkassoklagenemnda.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; Faktura RB; Courlux
Subject: Klage



Hei,

jeg har fått tre fakturaer fra dere, (sendt fra Malta), i posten, tidligere denne uken.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe av dette.

Det er noen idioter/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg vil dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender all 'troll-posten' i retur.

Så dette skal dere ha fått tilbake.

Skjerpings!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter