Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. august 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Høstnyheter har ankommet! 🍁
Erik Ribsskog 14. august 2020 kl. 07:43
Til: juridisk
Kopi: hello@villoid.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: VILLOID.no
Date: tor. 6. aug. 2020 kl. 18:09
Subject: Høstnyheter har ankommet! 🍁
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Fri frakt over 799kr



LEKRE HØSTNYHETER 🍁

Sesongens nyheter har endelig begynt å ankomme nettbutikken. Kolleksjonene består av utallige fine plagg i nydelige farger og snitt! Velg mellom elegante kjoler, kule jakker og deilig strikk. Sjekk ut alle våre nyheter på Villoid.no nå!







Samsøe Samsøe 2299,-

Designers Remix 1799,-

Day Birger et Mikkelsen 1749,-




By Malina 2999,-

Day Birger et Mikkelsen 1299,-

Just Female 1199,-




Samsøe Samsøe 1299,-

Second Female 1399,-

Designers Remix 1799,-




2NDDAY 1599,-

InWear 900,-

Just Female 1199,-






Designers Remix 2799,-

Just Female 799,-

Day Birger et Mikkelsen 1749,-




Neo Noir 749,-

Line of Oslo 899,-

Camilla Pihl 1199,-




Maanesten 1349,-

Maanesten 1349,-

Maanesten 949,-




Asfvlt 1399,-

Asfvlt 1399,-

Asfvlt 999,-




Vil du ikke motta disse mailene? Unsubscribe.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter