Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. september 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Svar: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼
Erik Ribsskog 14. september 2020 kl. 11:50
Til: "Luxplus.no"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 14. aug. 2020 kl. 13:10 skrev Alise (Luxplus.no) :
##- Please type your reply above this line -##
Hei Erika

Din henvendelse om "Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt hår med BioSilk! 🙏🏼" er nå blitt besvart. For å tilføye ytterligere kommentarer, skal du bare svare i retur på denne e-posten.


Alise (Luxplus)

Aug 14, 2020, 1:10 PM GMT+2

Hei igjen

Beklager at jeg har skrevet navnet ditt feil, alle dine opplysninger er slettet fra våre systemer 04.07.20 og du er ikke tilmeldt våre nyhetsbrev lenger.

Du er velkommen til og kontakte oss dersom du har andre spørsmål, vi ser på denne saken som avsluttet fra vår side.

Ha en fin dag, Erik.

Med vennlig hilsen
Alise


Erika Løvenbalk Ribsskog

Aug 14, 2020, 1:01 PM GMT+2

This is a follow-up to your previous request #555803 "Klage/Fwd: Få silkemykt og ..."

Hei,

nå har jeg forklart, i min forrige mail, at jeg heter Erik, (og ikke Erika).

Så hva skal dette bety, lurer jeg.

For det andre, så lager dere politistat, hvis dere bare vil si dette, til politiet.

Det skal være åpenhet i samfunnet, og politiet bare med hemmelighetskremmeri, (har jeg lest i britisk presse), hvis de får monopol, på informasjonen.

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet.

Og den jævla demaskuleringa deres, får dere se til helvete å slutte med, (må jeg si da).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

man. 3. aug. 2020 kl. 09:52 skrev Alise (Luxplus.no) :

Med vennlig hilsen
Luxplus.no kundeservice

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter