Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. september 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Gode råvarer fra norske bønder
Erik Ribsskog 14. september 2020 kl. 12:04
Til: Marielle fra Adams matkasse
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , admin@ohf.no
Hei,

dette hemmelighetskremmeriet deres kjøper jeg ikke helt.

Det er noe jeg har lært på handel og kontor, (i sin tid), at man skal be firmaene om å forklare hvordan de har tenkt til å forbedre seg, hvis de sliter.

Og der sa de ikke noe om, at sånt skulle være hemmelig.

Så det kjøper jeg ikke dessverre.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvem disse trollene er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Så du får sende dette til en overordnet.

(For dette kjøper jeg ikke helt.

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 14. aug. 2020 kl. 15:27 skrev Marielle fra Adams matkasse :
Hei Erik,

Som min kollega, Oda skrev til deg har hun stanset bestillingen som var gjort i ditt navn. Kundekontoen er sperret slik at det ikke kan bestilles ytterligere leveringer.

Vi går ikke ut med informasjon om våre rutiner, men jeg kan forsikre deg om at vi har strenge sikkerhetsrutiner for å forhindre at bestillinger gjøre i andres navn.
Dersom personalia er sammenfallende med personnummer ved registrering har vi ikke mulighet til å ettergå dette med mindre det foreligger mistanke om ID-tyveri slik som i din sak.

Vi følger norsk lovverk for kjøp i nettbutikker og holder oss oppdatert både på lovverk og anbefalinger fra datatilsynet for kunne tilby en tryggest mulig tjeneste.

Personnummeret som oppgis behandles som sensitive personopplysninger, og det er ikke noe vi har tilgang til i etterkant og lagres heller ikke hos oss.
Dersom du har blitt utsatt for ID-tyveri hvor ditt personnummer blir misbrukt anbefaler vi at du politianmelder dette. Vi anbefaler også å lese igjennom rådene til Datatilsynet, da det erfaringsmessig ofte kan være tilfelle at personalia blir misbrukt flere steder.
https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/

Håper dette var oppklarende!
Ønsker deg en fin fredag. :)

Marielle Marielle fra Adams matkasse
On Thu, Jul 30, 2020 at 11:59 AM, "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog



man. 6. jul. 2020 kl. 14:53 skrev Oda fra Adams matkasse :

Hei Erik!

Jeg har svart deg i to andre henvendelser du har sendt oss om dette. Har du mottatt svarene?

"Jeg forsøkte å ringe telefonnummeret som er registrert på kundekontoen og som står i e-posten med ordrebekreftelsen.
Er dette ditt telefonnummer?

Siden du skriver at du ikke har bestilt eller har kjennskap til kundekontoen, har vi stanset leveringen og kreditert denne.
Kundekontoen er også sperret slik at det ikke kan genereres flere bestillinger fra denne.

Siden du mistenker identitetstyveri vil jeg uansett anbefale deg å anmelde dette.
Jeg ringer deg gjerne angående denne saken om du ønsker det. "

Hører fra deg!

On Mon, Jul 6, 2020 at 02:53 PM, "Operator" wrote:

Ranger samtalen din

Forferdelig Dårlig OK God Utrolig

On Mon, Jul 6, 2020 at 02:53 PM, "Operator" wrote:
Fortell Oda hva du synes om samtalen:

On Mon, Jul 6, 2020 at 02:53 PM, "Oda" wrote:
Hei Erik!

Jeg har svart deg i to andre henvendelser du har sendt oss om dette. Har du mottatt svarene?

"Jeg forsøkte å ringe telefonnummeret som er registrert på kundekontoen og som står i e-posten med ordrebekreftelsen.
Er dette ditt telefonnummer?

Siden du skriver at du ikke har bestilt eller har kjennskap til kundekontoen, har vi stanset leveringen og kreditert denne.
Kundekontoen er også sperret slik at det ikke kan genereres flere bestillinger fra denne.

Siden du mistenker identitetstyveri vil jeg uansett anbefale deg å anmelde dette.
Jeg ringer deg gjerne angående denne saken om du ønsker det. "

Hører fra deg!

On Sun, Jul 5, 2020 at 07:00 AM, "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).




---------- Forwarded message ---------
Fra: Adams Matkasse
Date: søn. 28. jun. 2020 kl. 11:04
Subject: Gode råvarer fra norske bønder
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Les mer om hvor maten din kommer fra

https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_c00456e2-441b-4f5e-912e-b8f8bd01e8f7.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_9a93f026-5c45-4121-8edc-087b63736322.png Gode råvarer fra norske bønder
Som kunde hos Adams Matkasse skal du ikke trenge å lure på hvor maten din kommer fra. Gjennom flere år har vi etablert sterke og tillitsfulle relasjoner til alle våre leverandører, slik at du er trygg på at maten din er sunn og frisk.

Nå som du mottar din første matkasse vil vi fortelle deg hvor maten kommer fra.

/Adam

Leverandører | Adams Matkasse

Godt samarbeid og inspirerende mat

https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_48d5aca7-f4a4-4343-8c3e-cb007f96e452.png Måkestad » Måkestads fokus er å levere den beste kvaliteten til best mulig pris.

Måkestad leverer frukt og grønnsaker til Adams Matkasse. Vi samarbeider hele året for å finne de beste råvarene i sesong.

Vi har fokus på å velge norske råvarer når de er på sitt beste fra utvalgte gårder rundt om i landet. Veldig mye av grønnsakene blir levert direkte fra bonden, som sikrer ferskest mulig råvarer ut til våre kunder. https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_ed22d419-1d32-4b2c-bcb7-f59269eaa644.png Huseby Gård » Gården ligger i Lier og har vært familiens eie siden 1880. I dag drives den av fjerde- og femtegenerasjon med fokus på grønnsaker.

Huseby fokuserer på å produsere best mulig mat med minst mulig belastning på miljøet. Både lokalt og globalt.

De deltar også i Helsedirektoratets kampanje for sunnere kosthold og jobber aktivt for å tilby sunne og innbydende produkter. https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_647d5c59-5279-4ebe-862d-614c8abd2cee.png First Seafood » First Seafood AS ble stiftet i 2014 av tre gode venner og har på kort tid blitt en betydelig aktør innen skålpakket fisk.

De som jobber i First Seafood AS har lang fartstid fra fangst, produksjon og salg av sjømat. Deres fortrinn er at de jobber tett med fangstflåten for å sikre det beste råstoffet til enhver tid.

First Seafood er medlem av Grønt Punkt og har følgende sertifiseringer; Debio, MSC og ASC. https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_1b07b408-2052-4b04-a341-e428c65cafc4.png Brødrene Ringstad » Ringstad holder til i Rakkestad i Østfold, en av landets største landbrukskommuner. De er en familiebedrift og eventyret startet i 1934 og drives i dag av tredjegenerasjons Ringstad, (Kjell og Unni).

De har vunnet flere medaljer for produktene sine, og i NM i 2018 tok de intet mindre enn tre gullmedaljer og to sølvmedaljer. https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_8e9e0165-52d7-4175-9b5f-0cca01a0611b.png Adam anbefaler:
Jeg anbefaler å spise fiskerettene tidlig i uken når fisken er på sitt beste. Sammen med våre leverandører er vi opptatt av kvalitet hele veien fra fangst til middagsbordet og da er det viktig å være obs på at fisken har noe kortere holdbarhet.

Kundeservice er tilgjengelig ved eventuelle spørsmål

https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_33a3dbdb-97f4-494d-ae59-73a187501efa.png Mine Sider Mine Sider - full kontroll over abonnementet ditt. Kontakt oss Klikk her for å besøke kundesenteret vårt. Last ned Adams app! Få middagen rett i lomma! Last ned Adams app for iPhone eller Android. https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_078803bc-af3c-47a4-90de-967ccf9c7d9e.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_630b0dde-9cc8-4db5-b219-f55b39e1fdb8.png Åpne i nettleser https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_c00456e2-441b-4f5e-912e-b8f8bd01e8f7.png
Sent to: e.ribsskog@gmail.com

Unsubscribe

Adams Matkasse AS, Maridalsveien 21, 0178 OSLO, Norway

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter