Klage/Fwd: Happybytes - ordrebekreftelse
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@happybytes.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Happybytes Kundeservice
Date: lør. 15. aug. 2020 kl. 11:12
Subject: Happybytes - ordrebekreftelse
To:
Happybytes
Hei,
Tusen takk for at du velger Happybytes. Vi håper og tror at du vil bli fornøyd med oss.
Vi har mottatt bestillingen din, og du vil få et velkomstbrev med SIM-kort i løpet av 3-4 virkedager. Av sikkerhetsårsaker sender vi SIM-kortet automatisk til din folkeregistrerte adresse.
Vi har registrert følgende informasjon:
Datanummer: (Sensurert av johncons-blogg)
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
SIM-kort
Ditt nye SIM-kort er et såkalt "multi-SIM" og kan brukes av alle typer nettbrett og rutere med mulighet for SIM-kort. For å finne rett størrelse for din enhet kan du enten se på det du hadde fra før eller lese brukermanualen. Vær veldig forsiktig når du trykker ut riktig størrelse og pass på at du ikke bøyer eller ødelegger metall-chipen. Skal du ha den minste størrelsen (nano) kan det være lurt å brekke ut den største først, så den mellomste (mikro) og så den minste. Da minimerer du sjansen for å skade SIM-kortet. Husk at det kan være lurt å spare på mikro-delen dersom du bruker nano-delen. Da kan du sette nano-delen inn i denne igjen dersom du vil bruke mikro-SIM i fremtiden.
Dekning
Med Happybytes Bare Data har du alltid full Telenor-dekning med høyeste tilgjengelige hastighet. Merk at abonnementet kun fungerer på Telenors nett i Norge.
Min side
Du kan administrere abonnementet ditt på Min Side.
Her kan du blant annet:
Se forbruk og påløpte kostnader
Se og laste ned fakturakopi
Velge strupegrenser for databruk
Finne PIN- og PUK-koder
Spørsmål
Om du har noen spørsmål eller ønsker å endre opplysninger i bestillingen din er det bare å ta kontakt med vår kundeservice, via chatten på være nettsider eller per epost på kundeservice@happybytes.no.
Angrerett
Du har lov til å angre. Ønsker du å benytte deg av angreretten fyller du bare ut angrerettskjema, og sender dette til kundeservice@happybytes.no.
Angrerettskjemaet kan du laste ned her.
Vennlig hilsen, Happybytes Kundeservice