Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. oktober 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

[Uniweb.no] Re: Ny oppføring fra Kontakt oss

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 08:51

Til: "Digital Garden AS - Uniweb.no" <support@uniweb.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no

Hei,


som jeg skriver i den forrige mailen min, så har jeg ikke kontaktet dere.


Det er dere som har kontaktet meg.


Det virker som at har falt av.


Så om du kan sende denne saken opp til en overordnet.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 3. sep. 2020 kl. 08:25 skrev Digital Garden AS - Uniweb.no <support@uniweb.no>:

##- Vennligst svar over denne linjen -##

Din henvendelse (#516843) har blitt besvart nedenfor. For å oppdatere denne saken, kan du svare på denne mailen.


Klaus (Uniweb.no)


3. sep. 2020, 08:25 CEST


Hei,


OK! Helt ærlig - jeg aner ikke hva vi har med denne saken å gjøre. Aller første kontakt inn til oss er at du melder om identitetstyveri uten å henvise til hva som har skjedd - eller hvordan vi er involvert i dette. Ta det videre med politiet - skulle det dukke opp konkrete spørsmål til oss står vi klare til å svare på alt.


Med vennlig hilsen,

Klaus - Kundeservice


Eribsskog


3. sep. 2020, 07:14 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Digital Garden AS - Uniweb.no <support@uniweb.no>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 03:01

Subject: Support henvendelse #516843: Hvordan var din opplevelse av vår support?

To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>



Klaus (Uniweb.no)


31. aug. 2020, 10:56 CEST


Hei Erik,


Hva er det egentlig du snakker om her? Du har gått på vår nettside (uniweb.no) og lagt inn en melding om identitetstyveri. Dette sier oss absolutt ingenting - så her må du forklare i detalj hva du mener vi har gjort galt? Jeg lukker saken inntil videre.



Med vennlig hilsen,

Klaus - Kundeservice


Eribsskog


30. aug. 2020, 17:11 CEST


Avdeling

  Support

Ditt navn

  Erik Ribsskog

E-postadresse

  eribsskog@gmail.com

Emne

  Skjerpings!

Beskjed

  Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).

Har ikke kundenummer

 

Jeg har ikke kundenummeret mitt

Bloggarkiv