Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Uniweb.no] Re: Ny oppføring fra Kontakt oss
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 08:51
Til: "Digital Garden AS - Uniweb.no" <support@uniweb.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, firmapost@nkom.no
Hei,
som jeg skriver i den forrige mailen min, så har jeg ikke kontaktet dere.
Det er dere som har kontaktet meg.
Det virker som at har falt av.
Så om du kan sende denne saken opp til en overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tor. 3. sep. 2020 kl. 08:25 skrev Digital Garden AS - Uniweb.no <support@uniweb.no>:
##- Vennligst svar over denne linjen -##
Din henvendelse (#516843) har blitt besvart nedenfor. For å oppdatere denne saken, kan du svare på denne mailen.
Klaus (Uniweb.no)
3. sep. 2020, 08:25 CEST
Hei,
OK! Helt ærlig - jeg aner ikke hva vi har med denne saken å gjøre. Aller første kontakt inn til oss er at du melder om identitetstyveri uten å henvise til hva som har skjedd - eller hvordan vi er involvert i dette. Ta det videre med politiet - skulle det dukke opp konkrete spørsmål til oss står vi klare til å svare på alt.
Med vennlig hilsen,
Klaus - Kundeservice
Eribsskog
3. sep. 2020, 07:14 CEST
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Digital Garden AS - Uniweb.no <support@uniweb.no>
Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 03:01
Subject: Support henvendelse #516843: Hvordan var din opplevelse av vår support?
To: Eribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klaus (Uniweb.no)
31. aug. 2020, 10:56 CEST
Hei Erik,
Hva er det egentlig du snakker om her? Du har gått på vår nettside (uniweb.no) og lagt inn en melding om identitetstyveri. Dette sier oss absolutt ingenting - så her må du forklare i detalj hva du mener vi har gjort galt? Jeg lukker saken inntil videre.
Med vennlig hilsen,
Klaus - Kundeservice
Eribsskog
30. aug. 2020, 17:11 CEST
Avdeling
Support
Ditt navn
Erik Ribsskog
E-postadresse
eribsskog@gmail.com
Emne
Skjerpings!
Beskjed
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).
Har ikke kundenummer
Jeg har ikke kundenummeret mitt