Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: Alltid fri frakt, hjemlevering og andre gode tilbud med SVOSJ

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 12:16

Til: SVOSJ fra SVOSJ and 4 others <n+u_5f46ae76cdc59908f4281709_ecea3686d8be74c232eeb9faef7aa343@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


det er ikke riktig, at jeg har brukt Svosj.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Så jeg ønsker, at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Det er også deres jobb, å avslutte nyhetsbrevene, vil jeg si.


Når jeg ber dere om det, i en mail, så må dere rydde opp i det, og ikke begynne med noe sånn 'nerde-instruksjoner'.


Da har dere noen fæle nykker, (og burde ikke jobbe med kundeservice), vil jeg si.


Skjerpings!



lør. 5. sep. 2020 kl. 13:57 skrev SVOSJ fra SVOSJ <line.morgenlevering@svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com>:

Denne meldingen ble sendt til følgende 5 mottakere: eribsskog@gmail.com, juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no. Svar på denne e-posten vil sendes til alle mottakerne.


Hei og takk for melding blush 


Du har fått mailen over ettersom du brukte SVOSJ som gratis fraktmetode når du handlet hos en av partnerbutikkene våre for 10 dager siden.  


Om du velger oss som fraktmetode i utsjekken til en av våres partnerbutikker så starter dette en prøvetid hos oss. Om du ikke legger inn et kort innen de 30 dagene, så skjer det ingenting videre.


Medlemskapet ditt er ikke løpende eller bindende etter prøveperioden. Det vil si at om du ikke har lagt inn kort så skjer det ingenting annet enn at du ikke blir tilbudt fri frakt lenger i kassen hos våre partnerbutikker etter prøveperioden har gått ut. Du trenger med andre ord ikke gjøre noe for å avslutte, det avslutter seg selv.


Om du allerede har lagt inn kortet ditt hos oss på våre sider, må du gjøre følgende for å avslutte medlemskapet:


App: Gå inn på profil-siden i appen og velg "Administrer medlemskap" og deretter trykk "Avslutt medlemskap".

Hjemmeside: Gå inn på profil-siden og velg "Medlemskap" og deretter trykk "Stopp medlemskapet" nederst på siden. 


Et avsluttet medlemskap vil fortsatt løpe ut måneden.


Hilsen Benedicte fra SVOSJ green_heart


SVOSJ fra SVOSJ

Powered by Intercom

On Sat, Sep 5, 2020 at 07:40 AM, "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,




dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).




(Jeg har ikke kontaktet disse).




Vennligst rydd opp!




Med hilsen




Erik Ribsskog




PS.




Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).





---------- Forwarded message ---------

Fra: SVOSJ <hei@svosj.no>

Date: tir. 1. sep. 2020 kl. 09:39

Subject: Alltid fri frakt, hjemlevering og andre gode tilbud med SVOSJ

To: <eribsskog@gmail.com>



https://i.ibb.co/vjdVzrf/svosj-logo-medium.png

Ønsker du alltid fri frakt og hjemlevering når du bestiller på nett?

Hei

Du valgte levering med SVOSJ da du bestilte pakken din og fikk fri frakt. Dette var vår gave fordi du ville teste SVOSJ.


Ønsker du alltid fri frakt på varer du bestiller på nett? Da bør du bli SVOSJ-medlem.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


LOGG INN NÅ


Ikke mottatt pakken enda? (følg med på hvor langt den er kommet i SVOSJ-appen)


Hilsen alle oss i SVOSJ


https://svosj-ca0151e7140d.intercom-mail.com/i/o/237651545/a69b827f156a522ffa92261d/SVOSJ+Brands+2020+08+19.png


Svosj AS (org.nr. 924204052) en del av Schibsted ASA


Ved å registrere deg som SVOSJ medlem, bekrefter du at du aksepterer våre brukervilkår. Vi oppfordrer deg også til å lese vår personvernerklæring, der du får informasjon om hvordan vi behandler dine opplysninger.


Meld meg av nyhetsbrev

On Tue, Sep 1, 2020 at 09:39 AM, "Svosj-teamet" <hei@svosj.no> wrote:

Ønsker du alltid fri frakt og hjemlevering når du bestiller på nett?

Hei

Du valgte levering med SVOSJ da du bestilte pakken din og fikk fri frakt. Dette var vår gave fordi du ville teste SVOSJ.


Ønsker du alltid fri frakt på varer du bestiller på nett? Da bør du bli SVOSJ-medlem.


For kun 29,- i måneden får du

✓ Fri frakt hos over 25 nettbutikker

✓ Gode tilbud

✓ Ingen bindingstid


LOGG INN NÅ


Ikke mottatt pakken enda? (følg med på hvor langt den er kommet i SVOSJ-appen)


Hilsen alle oss i SVOSJ


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter