Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Informasjon om din ordre

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:43

Til: CDON <reply@email.cdon.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, customerservice@cdon.com, order@email.cdon.com, kundeservice@qliro.com

Hei,


som jeg har skrevet til dere tidligere, så er ikke dette noe, som jeg har bestilt.


Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.


Og jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borger/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg har også de siste dagene fått en faktura/purring, fra Qliro, hvor de har fakturert meg, for retur-frakt, osv.


(Faktura/purring-dato: 24. september.


Fakturanummeret var lenger enn et langt år, må jeg si.


Men det slutter på 3965925, og før det, så er det fem nuller, og før det igjen, så står det 813.


Så fakturanummeret blir noe sånt som: 813000003965925.


Dere kunne kanskje ha kuttet ut noen nuller, i de fakturanumrene deres.


For å si det sånn).


Og det synes jeg, at blir feil, når det ikke er jeg, som har bestilt dette.


Det er dere som har dårlige rutiner.


Og som lar dere bruke som verktøy, av post-terrorister.


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 3. sep. 2020 kl. 20:06 skrev CDON <order@email.cdon.com>:

Oppdatert status for bestillingen din

 

CDON


 

 

Takk for at du handler på CDON! Nedenfor ser du status for din order. Din fullstendige ordrehistorikk finner du ved å logge inn med ditt brukernavn og passord på dine sider

Kansellerte og returnerte varer

En eller flere artikler i din order har blitt avbestilt. Det kan være på grunn av følgende:


• Du har vært i kontakt med vår kundeservice for å avbestille

• Varen er slutt i lageret

• Teknisk feil

• En retur som du sender har akkurat blitt registrert


Vi har akkurat registrert din retur og har begynt en tilbakebetaling til deg. Tenk på at det kan ta opptil 5 bankdager før transaksjonen synes på din bankkonto.


Hvis du har valgt faktura og ikke betalt den strykes beløpet for de returnerte varene. Du betaler i så fall bare for varene du beholder.

VIS ORDREHISTORIKK PÅ DINE SIDER

 

 

DATO

 

2020-08-14

ORDER

 

74807056

STATUS

 

Annulleret  

 

 

 

SENDES AV CDON.COM

Hjemleveranse

Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

Frakt

Hjemleveranse

Switch Joy-Con Pair Neon Purple/Neon Orange

 

 

 

BETALINGSALTERNATIV


  QliroOneInvoice

FAKTURERINGSADRESSE


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Referens:

LEVERINGSADRESSE


Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

Referens:  

 



 

 

 

Denne mailen er sendt til eribsskog@gmail.com. Ikke svar på denne mailen

Kjøp- og leveransevilkår

 

 

Bloggarkiv