Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Blizzard Account E-mail Verification - Action Required

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 11:09

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: tours@blizzard.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Blizzard Entertainment <noreply@blizzard.com>

Date: fre. 4. sep. 2020 kl. 13:59

Subject: Blizzard Account E-mail Verification - Action Required

To: <ERIBSSKOG@gmail.com>



This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

This is an image

Hello Erika,


Welcome to Blizzard services!


You have successfully created the following Blizzard Account:


ERIBSSKOG@GMAIL.COM


The Blizzard Account is a centralized account system that will let you manage all of the Blizzard Entertainment games you play, including World of Warcraft and future games, in one place without having to remember multiple sets of login information.


We highly recommend that you take this opportunity to verify your email address. Verifying your email address will unlock extra Blizzard Account features, including the ability to register Blizzard games you own so that you can download them, free of charge, any time you want. To do so, simply click here:


(Sensurert av johncons-blogg)


In addition, you may also merge any World of Warcraft accounts you play with this Blizzard Account. After merging, you will log in to the game and its associated online services such as World of Warcraft Account Management, the World of Warcraft Forums, and the World of Warcraft Armory, using your Blizzard login information. You can begin the account merge process at the Blizzard Account homepage, located at http://www.battle.net/account.



Please retain this email for your reference.


For more information, click here for answers to Frequently Asked Questions or contact Blizzard Customer Support.



Sincerely,

The Blizzard Account Team

This is an image

Stay Connected With Blizzard

Facebook Twitter Reddit

This is an image

BLIZZARD ENTERTAINMENT

If you have any questions or concerns please visit the Blizzard Support Site.

Online Privacy Policy

Blizzard Entertainment SAS, TSA 60001, 78008 Versailles CEDEX, France


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter