Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 3. oktober 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. oktober 2020 kl. 09:07

Til: Peppes Pizza <peppes@peppes.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette må da dere klare å finne ut.


(Hva navnet på det trollet er, som har bestilt dette, i mitt navn).


Jeg synes det virker som ansvarsfraskrivelse, når dere mener, at det er min jobb.


Dette må jeg klage på.


Jeg ønsker at dere sender dette opp, til en overordnet, lenger opp i deres organisasjon.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg ønsker også å få svar på, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!



tor. 3. sep. 2020 kl. 13:10 skrev Peppes Pizza <peppes@peppes.no>:

Hei,


 


Takk for din henvendelse.


Jeg har slettet din bordreservasjon nå, så håper jeg du finner ut av hvem som har lagt inn en reservasjon med ditt telefonnummer.


 


Du vil ikke bli belastet for noe som helst 😊


 


Med vennlig hilsen / Best regards


 


Christoffer Hoel


Service og kundekontaktleder


m:+ 47 94 03 72 19 | s:+ 47 67 55 55 55


e: christoffer.hoel@peppes.no | www.peppes.no


PEPPES PIZZA 1970-2020 | 50ÅR!


………………………………………………………………………………………………………………………………………


Peppes Pizza AS | A part of Umoe Restaurants | www.umoerestaurants.com


 


Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sendt: torsdag 3. september 2020 12:18

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Peppes Pizza <peppes@peppes.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Emne: Klage/Fwd: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: <peppes@peppes.no>

Date: tor. 3. sep. 2020 kl. 11:04

Subject: Bordreservasjon 05.09.2020 14:00

To: <eribsskog@gmail.com>




Velkommen til Peppes Pizza - Sandvika Inforama. Vi har bord til 10 personer som står klart til dere 05.09.2020 kl. 14:00. Tlf. 22225555. Endre: www.peppes.no/bres/C1E600984

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter