Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. oktober 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ordrebekreftelse

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. oktober 2020 kl. 14:30

Til: Norwegian Lab AS <kundeservice@norwegianlab.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, firmapost@nkom.no

Hei,


jeg ser at dere skriver en ip-adresse, i mailen deres.


Og det sier meg ikke så mye.


(Jeg har prøvd å kontakte Telenor en gang, for å få vite navnet, på noen troll, som eide, en bestemt IP-adresse.


Men da nektet Telenor, (ei Winnie Lauritsen Lundby), å gi meg noe navn.


Men det er kanskje lettere for dere, som er et firma, (og ikke en privatperson)).


Så jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 08:30 skrev Sara (Norwegian Lab AS) <kundeservice@norwegianlab.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Forespørselen din (106862) er oppdatert. Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.


Sara (Norwegian Lab AS)


14. sep. 2020, 08:30 CEST


Hei Erik!


Tusen takk for at du tar kontakt med oss.


Jeg har stoppet ditt abonnement. Jeg har også gjort slik at det ikke er mulig å bestille flere pakker med Collagen Vital på telefonnummeret bestillingen er foretatt på (se dette nummeret under). Fakturaen er også kreditert.


Bestillingen av Collagen Vital ble foretatt fra vår nettside www.collagenvital.no den 13.08.2020 kl. 18:05 fra IP-adresse: 195.206.105.217


Følgende informasjon ble oppgitt ved bestilling av abonnementet:

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

Telefonnummer: 48621954

Adresse: (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

E-post: eribsskog@gmail.com


Det ble også sendt en ordrebekreftelse på denne epost-adressen samme dag.


Vi anbefaler deg også å politianmelde identitets-tyveriet da det er ulovlig å bestille pakker i andres navn uten samtykke.


Med ønsker om en fin dag, og beklager eventuelle problemer som har oppstått.

Hilsen Sara

Kundeservice

Norwegian Lab


Erik Ribsskog


13. sep. 2020, 19:51 CEST


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Therese fra Collagen Vital <ikkesvar@norwegianlab.com>

Date: tor. 13. aug. 2020 kl. 18:05

Subject: Ordrebekreftelse

To: <eribsskog@gmail.com>



Hei, Erik!


Takk for din bestilling av Collagen Vital!


At du har bestilt Collagen Vital, markedets mest komplette kollagenprodukt som også inneholder viktige vitaminer som vitamin B6, B12, C og D, betyr at du bryr deg om din helse. Det er den beste investeringen du kan gjøre!


Det skal være enkelt og praktisk for deg å få Collagen Vital, derfor får du dine forsendelser levert trygt og effektivt direkte hjem i din postkasse fra vår samarbeidspartner Posten Norge. Forsendelsene blir levert til adressen: Furulia 29, 1356, Bekkestua, og den vil ankomme om ca. 1-2 uker. Forsendelsen inneholder 3 måneders gratis forbruk - du betaler kun 79kr for porto og ekspedisjon. Deretter får du levert Collagen Vital™ hver 6. måned for kroner 1194 (199 kr pr mnd), hvor vi spanderer porto og ekspedisjon!


Fleksibilitet i leveringen


Vi er opptatt av at du som kunde skal ha den beste opplevelsen. Derfor står du fritt til å endre leveringene akkurat som du vil. Du kan velge å ta en pause, stoppe eller korrigere tidsintervallet etter eget ønske. Du er gledelig velkommen til å kontakte vår hyggelige kundeservice.


Erik, slik får du mest mulig ut av Collagen Vital


Vårt råd er å innta minimum den anbefalte dagsdosen (1 tablett pr dag) i minimum 6 - 12 måneder, slik at de effektive virkestoffene i kosttilskuddet får tid til å virke. Deretter bør du fortsatt inta Collagen Vital daglig for å vedlikeholde. Hvordan bruken av kosttilskuddet oppleves er individuelt, men tilbakemelding fra våre kunder er å ha tilstrekkelig tålmodighet og innta tablettene hver dag.


Les våre fullstendige kjøpsvilkår her.


Takk for tiliten, Erik, vi håper du blir fornøyd med Collagen Vital!


OBS! Det er ikke mulig å svare på denne e-posten. Har du spørsmål ta kontakt med vår hyggelige kundeservice på e-post kundeservice@norwegianlab.com


Med vennlig hilsen,

Norwegian Lab AS


Postboks 1618 Vika, 0119 Oslo | E-post: kundeservice@norwegianlab.com | www.collagenvital.no | Lik oss på Facebook

Denne e-posten er en tjeneste fra Norwegian Lab AS. Leveres av Zendesk

[L7VMV9-X2XP]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter