Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Herlige nyheter fra Second female ❤️

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. oktober 2020 kl. 17:47

Til: VILLOID <hello@villoid.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>

Hei,


ok, men dere må også opplyse meg om, hva navnene er, på de trollene, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, (med  meg eller andre borgere/folk).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 17:12 skrev Owner (VILLOID) <hello@villoid.com>:

##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

Your request (14265) has been updated. To add additional comments, reply to this email.


Owner (VILLOID)


14. sep. 2020, 17:12 CEST


Hei igjen, Erik! 


Det er veldig leit å se at du fortsetter å motta e-poster fra oss, jeg ser at du er registrert med 3 forskjellige e-postadresser så dette kan være en tilbakevendende grunn til at du fortsatt står på våre lister. All informasjon fra alle 3 kontoer skal nå være fjernet 😄 


Med vennlig hilsen Thea

Erik Ribsskog


13. sep. 2020, 16:32 CEST


Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #13723 "Klage/Fwd: Herlige nyheter ..."


Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Senest i dag, så har jeg fått, en ny reklame-mail fra dere.


Så denne oppryddingen deres, lurer jeg litt på, (må jeg si).


Skjerpings!



ons. 12. aug. 2020 kl. 10:54 skrev Andreas Kristiansen <andreas@villoid.com>:

Hei Erik, 


Veldig dumt at noen har gitt seg ut for å være deg, vi håper du finner ut av det og at det løser seg.

Vi har nå slettet deg fra våre systemer slik at du ikke vil motta noen fler e-poster fra oss. 


Gi en lyd om det er noe mer vi kan bistå med. 


Ha en fin dag!


--

Denne e-posten er en tjeneste fra VILLOID. Leveres av Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter