Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Value propositions for content plus getting content work noticed

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. oktober 2020 kl. 19:23

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Rob Mills <rob@gathercontent.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rob Mills <rob@gathercontent.com>

Date: tir. 15. sep. 2020 kl. 08:33

Subject: Value propositions for content plus getting content work noticed

To: <eribsskog@gmail.com>



Hi Erik, 


 


Lots of organisations have a business value proposition, but what about applying the same principle to content?


 


In this week's guest article, author Lauren Pope explains what a content value proposition is, why you need one, and how to write a good one. There's a simple formula to get you started too.


 


[Article] How to write a value proposition for content →


 


In the article. Lauren asks if you need a content value proposition if you have a content strategy. The answer? 'You may not.' But we also have a content strategy roadmap template if you wanted to start there.


 


[Template] Content Strategy Roadmap →


 


It's an on-going conversation and reality that content professionals often struggle to be heard or get noticed in their workplace. How many times have you had to explain what you do and why it matters?


 


In our webinar next month, John Moore who is a Senior Content Strategist at Google will be presenting about why content strategy has an invisibility problem and what we can do about it.


 


[Webinar] Dispelling professional invisibility: making and claiming space for content strategy →

(Thursday, October 8th, 4 pm to 5 pm UK time)


 


I've seen a handy guide being shared on Twitter recently. It's from the Plain English Campaign and is an A to Z of alternative words. So there'll be no more 'notwithstanding' and more 'even if', 'despite' or ' still.' I thought that may be useful.


 


Thanks,

Rob


--

Head of Content

GatherContent


 


 


Update your email preferences to choose the types of emails you receive.

Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter