Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. oktober 2020

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Gullbrev Re: Re: Gullbrev Re: Klage/Fwd: Velkommen til Gullbrev

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. oktober 2020 kl. 14:56

Til: Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


nå er det sånn, at jeg tidligere, har snakket med din kollega Johanna Andersson, om det samme, (i august).


Hvis dere har så bra rutiner, hvorfor er det sånn, at jeg hele tida, må sende dere mailer, om trolling.


Dette henger ikke på greip.


Jeg vil at dere sender dette opp, til en leder/overordnet.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 11:43 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

##- Please type your reply above this line -##

Ditt ærende har blitt oppdatert. For å legge til ytterligere kommentarer, svar på denne mailen.


Caisa Svensson (Customer Service)


Sep 14, 2020, 11:43 GMT+2


Hei Erik,


Håper er alt er bra og takk for at du kontakter Gullbrev kundeservice.

Det ser ut til at noen har besøkt nettstedet vårt og bestilt et gullbrev i ditt navn. Dessverre er dette ikke noe vi kan sjekke, men vi bekrefter alle bestillinger via e-post og telefon. Vi holder rede på om det skulle være flere bestillinger i navnet ditt og kan i så fall slette disse. Informasjonen som trengs for å bestille et gullbrev fra oss er for- og etternavn, adresse, e-post og telefonnummer. Så i så fall er det denne informasjonen som noen har brukt da personen bestilte et gullbrev i ditt navn. Som sagt bekrefter vi alle bestillinger via e-post.


Ikke tvil med å kontakte oss igjen, om du skulle ha flere spørsmål anngående våre tjenester, vi er her for å hjelpe deg.

Vi ønsker deg en fin dag videre.


Vennlig hilsen,


Caisa Svensson

Customer Service Coordinator


Erik Ribsskog


Sep 13, 2020, 20:23 GMT+2


This is a follow-up to your previous request #49377 "Klage/Fwd: Velkommen til Gu..."


Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



fre. 14. aug. 2020 kl. 12:07 skrev Gullbrev <kundeservice@gullbrev.no>:

This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter