Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Folkets Strålevern

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. oktober 2020 kl. 19:46

Til: Mona Ulateig <mona.ulateig@ebnett.no>

Kopi: mona@stralevern.org, claudia@stralevern.org, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


den trakasseringen i 2008, var vel noe, med hu norske dama, (Martine), som ble drept, i London, (av en muslim), på den tida.


Jeg bodde selv i England på den tida, og lurte derfor litt, på om ditt og datt, kunne være riktig.


(Blant annet så bodde Martine og ei Nina Brantzeg i en fem roms-leilighet, i London, (Victoria).


Hvis jeg husker det riktig.


Og hvis de jobba på minstelønn, (for hu Brantzeg jobba vel i butikk, (på britisk minstelønn antagelig, som vel da var cirka 60 kroner timen)), og hvis de ellers kun fikk studielån.


Så ville de ikke hatt råd til en sånn leilighet, (som kanskje koster 60.000 norske, i måneden, å leie, (det er mye dyrere i London, enn i Oslo).


Så det var kanskje litt snodig).


Og da klikka hu sjefen deres, (Claudia Wakim), fordi at jeg skreiv om dette, på Facebook, var det vel.


Og når det gjelder, 'Erika Ribsskog'.


Så er nok det bare, at noen kødder/pøbler, driver og troller meg, og demaskulerer/æreskrenker meg.


For jeg har drevet med slektsforskning, siden 2010 deromkring.


Og jeg har blant annet vært i kontakt med en 'Ribsskog-ekspert' ved navn Bjørn Ribsskog.


Og jeg fikk en kopi av hans 'Ribsskog-slektsforskning', (etter at han plagde, min gamle mormor, med denne slektsforskninga si, rundt årtusenskiftet).


Så jeg har ganske god oversikt, over slekten Ribsskog.


Og hvis det hadde funnets en Erika, i den slekten, (som er min mors slekt forresten), så ville nok jeg ha visst det.


Det navnet, (Erika), har aldri vært brukt, i Ribsskog-slekten, såvidt meg bekjent.


Så det må jeg klage på.


Jeg ønsker å vite navnet på, det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn, (eller i en tulleversjon av mitt navn da, hvis dere må ha det med teskje).


Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Jeg drukner nesten i sånne identitetstyveri-saker.


Det er et utenlandsk nettsted, som heter Encyclopedia Dramatica, (som visst ble startet av en amerikansk dame ved navn Sherrod DeGrippo i sin tid), som oppfordrer folk til å trolle meg, (som det vel heter).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tir. 15. sep. 2020 kl. 10:00 skrev Mona Ulateig <mona.ulateig@ebnett.no>:

Hei Erik,

Vi mottok 15.august, melding om at Erika Ribsskog meldte seg inn som medlem i Folkets Strålevern via vår nettside, med den adressen og e-postadressen du bruker. Meldingen du mottok fra oss (med mitt navn som avsender i selve meldingen), sendes ut automatisk til nye medlemmer etter innmelding på nettsiden.

Det samme gjør den andre e-posten der nyinnmeldt blir bedt om å bekrefte dersom du vil motta nyhetsbrev fra oss.


Erika Ribsskog ble som sagt registrert som medlem, og velkomstpakke ble sendt ut i posten.


Jeg skal fjerne deg fra medlemsregisteret. Se bort fra eventuell faktura som er sendt ut. Den blir kreditert i vårt system nå.


Dersom du er utsatt for identitetstyveri, er det alvorlig, og kan være svært belastende.

At navnet Erika er brukt i stedet for Erik er litt "mistenkelig".Telefonnummeret som var oppgitt ved din innmelding er 99424084.Nummeret er "ikke-eksisterende" når jeg søker på det nå. Men din adresse er den samme som den som er oppgitt i e-posten ved innmelding.

Kan du vennligst bekrefte at du virkelig er utsatt for identitetstyveri? Er identiteten din misbrukt i andre sammenhenger?

Jeg spør fordi vi nylig mottok melding fra en annen person som hevder at vedkommende aldri har meldt seg inn hos oss, selv om vi har e-post i systemet som bekrefter innmelding.

Vi lurer nå på om noen driver "kødd" med vår organisasjon ved å utgi seg fra å være andre enn de er, ved identitetstyveri. Vi tar kontakt med vedkommende igjen for å høre om identiteten kan være misbrukt i andre sammenhenger.


Angående Claudia Wakim og "trakassering" i 2008, er det noe som er totalt ukjent for meg . Vår organisasjon var ikke opprettet på det tidspunktet. Hun ble medlem i Folket Strålevern på et  senere tidspunkt, og startet som Generalsekretær i august i år. 

--

Mvh Mona Ulateig

Administrasjonssekretær Folkets Strålevern

mona@stralevern.org

www.stralevern.org


Sendt fra webmail; derfor annen avsender adresse.


 


Mandag 14. September 2020 16:41 CEST skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------

Fra: Folkets Strålevern <ikke-svar@folkets-stralevern.no>

Date: lør. 15. aug. 2020 kl. 23:25

Subject: Velkommen som medlem i Folkets Strålevern

To: <eribsskog@gmail.com>

 

Hei, Erika Ribsskog!


Takk for at du valgte å bli medlem i Folkets Strålevern. Du vil nå motta en velkomstpakke med giro i posten.


Hvis du ønsker å bidra til at Folkets Stråleverns viktige budskap når så mange som mulig, kan du:


Følge oss på Facebook, samt spre budskapet gjennom andre medier du bruker online.


Velge oss som din grasrotmottaker, hvis du er kunde hos Norsk Tipping.


Kjøpe trykte informasjonsbrosjyrer, som kan deles ut til folk offline.


Bli med i et av våre lokallag, som alle ønsker engasjerte medlemmer velkommen.


 


Vennlig hilsen

Mona Ulateig

administrasjonssekretær

Folkets Strålevern


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter