Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. november 2020

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Connecting user and management priorities [Plus RACI charts and ContentOps]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 15:47

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Rob Mills <rob@gathercontent.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Rob Mills <rob@gathercontent.com>

Date: tir. 20. okt. 2020 kl. 08:33

Subject: Connecting user and management priorities [Plus RACI charts and ContentOps]

To: <eribsskog@gmail.com>



Hi Erik, 


 


When lots of people are involved in content it can be political, with conflicting priorities from stakeholders. But what about the users' needs and how can they be moved to the top of an organisation’s list of priorities?


 


In this week's article we have an example from Aarhus University about creating a user journey map of the student experience. The map was then used as a facilitation and storytelling tool to connect user needs, data and strategic priorities. It's a brilliant case study of plotting and visualising an entire student journey from study choices through to graduation, and then using the insights to meet both audience needs and business goals.


 


[Article] Bridging the gap between user insights and management priorities


 


Deciding who owns content is a contentious issue. But what if managers, subject matter experts and content teams are all owners? In our webinar next month, Blaine Kyllo will share how to get everyone on the same page with clear roles and responsibilities. Blaine will teach attendees what a RACI chart is, how to create RACIs for different purposes like projects, channels, and content types, and how to use a RACI chart to support content stakeholders in understanding what to do and when to do it.


 


[Webinar] How to use RACI charts to improve your content operation


(Thursday, November 12th, 4 pm to 5 pm UK time)


 


I wrote an article last week about content operations being an organisation-wide commitment and responsibility that needs buy-in from leadership to succeed. It was a guest post for Boye and Co, of which I am a member of their content operations peer group.


 


[Article] The organisation-wide reality of investing in content operations


 


Have a great week and good luck to all those taking part in the Utterly Content and Button conferences.


 


Thanks,

Rob


--

Head of Content

GatherContent


 


 


Update your email preferences to choose the types of emails you receive.

Our address: GatherContent, Mocatta House, Trafalgar Place, Brighton, East Sussex, BN1 4DU, United Kingdom.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter