Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. november 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Svalbard - magisk nordlys og vakre blåtoner. En fantastisk vinteropplevelse med Peer Gynt Tours.

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. november 2020 kl. 18:20

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: oslo@peergynt.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Peer Gynt Tours AS <oslo@peergynt.com>

Date: fre. 23. okt. 2020 kl. 10:36

Subject: Svalbard - magisk nordlys og vakre blåtoner. En fantastisk vinteropplevelse med Peer Gynt Tours.

To: <eribsskog@gmail.com>



Klikk her for å lese nyhetsbrevet i din webleser



VINTERTUR TIL

SVALBARD

MAGISK NORDLYS OG VAKRE BLÅTONER

5. - 8. februar 2021

Svalbard

Februar på Svalbard må bare oppleves! Nordlysvinteren på Svalbard strekker seg fra oktober til februar, og i ukene før og etter polarnatten fra midten av november til slutten av januar, har himmelen et helt spesielt blålys. På denne turen kan du derfor oppleve det blafrende grønne nordlyset og uendelig vakre blåtoner over et vinterlandskap med snø, isbreer og et eksotisk dyreliv.


Aller best opplever du dette ved å komme deg vekk fra lysene i Longyearbyen, og du trenger ikke langt unna for å få den ultimate opplevelsen. Vi tar deg med på sightseeing, nordlysaften på Camp Barentz med middag og nordlysforedrag, og mot tillegg kan du også delta på en opplevelsesrik snøscootersafari eller hundesledetur.


Vi bor sentralt i Longyearbyen, på verdens nordligste fullservice hotell med fantastisk utsikt mot Hiorthfjellet. I hotellets lobby er det salonger hvor du kan kose deg foran peisen, og hotellet har også velværeavdeling som kan være deilig etter en dag ute i villmarken.


Knallpris for denne Svalbardturen - fra kr. 9.990,- p.p.


 


LES MER OG BESTILL DIN REISE

Svalbard - Camp Barentz

 

Svalbard - Camp Barentz

Svalbard

 

Svalbard

 

Vidar vant gavekortet på 5000,- kr.

Vidar vant gavekortet - les mer her!

 

Vidar fra Hamar ble vinner av et gavekort på kr. 5000 fra Peer Gynt Tours. Han ble trukket ut blant alle som står på listen over mottakere av vårt nyhetsbrev. Hvert halvår trekker vi en vinner av gavekort.


Vidar har reist på flere turer med oss før, og vi tok en prat med han på telefon om hans reisedrømmer nå i koronatiden.

BIldet er fra en vandretur på Kypros.


Les mer her!


 

Pssst - vi har mange norgesturer for 2021 som kan bestilles allerede nå!


Turer i Norge finner du her!


Turer i Norge!

 

Peer Gynt Tours • Grenseveien 99 • 0663 OSLO | Telefon: 815 00 335


© oslo@peergynt.com 2020


Les mer på vår hjemmeside


 


Facebook Instagram


 


Klikk her for å avregistrere din adresse fra nyhetsbrevet


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter