Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. desember 2020

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Elektronisk forsendelse fra Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 16:19

Til: "postmottak@sivilombudsmannen.no" <postmottak@sivilombudsmannen.no>

Kopi: Postmottak <postmottak@arkivverket.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>

Hei,


når det gjelder inhabilitet, så må jeg si, at også Harlem er inhabile.


Min yngre halvbror Axel sin stemor Mette Holter var bestevenninne/klassekamerat med Gro Harlem Brundtland, under oppveksten.


(Fortalte hu meg, en gang, mens jeg leide et rom, av henne, og Axel sin far Arne Thomassen, på Furuset/Høybråten, studieåret 1990/91).


Så dette må jeg klage på.


Vennligst send dette til noen som er uhildra, (heter det vel), til en forrandring.


Jeg så også, at Odd Nerdrum sin sønn, ble intervjuet, i Nettavisen, i dag.


Og han sier at alle byråkrater, er i underklassen, og mangler dannelse.


Og det lurer jeg på om han har litt rett i.


Jeg har sendt Sivilombudsmannen mange titalls klager, de siste 10-15 årene.


Og dere har aldri gitt meg medhold, i en eneste klage.


Og det kan kanskje være, (som Nerdrum sa, i den nevnte artikkelen), at dere hos Sivilombudsmannen, er noe slags berme, som driver og rotter dere sammen, og denslags.


Så det må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Selv om deres Nyhus ikke er i slekt, med de andre Nyhus-folka.


Så har jeg fått Nyhus litt i vrangstrupen etter at han Nyhus i PFU var så kvalm mot meg, en gang jeg ringte, fra England.


Og Nyhus er vel ikke et av de eldste/fineste norske navnene, som vi har.


Det er noen som skryter av et nytt hus, (er det ikke det).


Da er det vel kanskje et typisk 'tater-navn', (som Ødegård/Ødegaard for eksempel), lurer jeg.


(Det husker jeg at vi lærte om, på Svelvik ungdomsskole, var det vel.


At de som het Ødegård, det var ofte tatere, (og denslags), som hadde tatt over ødegårdene.


Etter at de norske, hadde stuet seg sammen, på de beste gårdene, etter svartedauen.


Noe sånt).


Så dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tir. 3. nov. 2020 kl. 09:59 skrev postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>:




Vår ref 2020/2837


Vennlig hilsen

Erlend Kragh Nyhus | rådgiver

e-post: postmottak@sivilombudsmannen.no


PS.

Her er e-brevet fra Sivilombudsmannen:

ebrev sivilombudsmannen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter