Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. desember 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: SISTE SJANSE: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. desember 2020 kl. 15:33

Til: Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, Josefin Reinhard <josefin.reinhard@mediafy.com>, bonnierpublications@bonnier.dk, moreshopkundeservice@bonnier.no, newsletter@newsletter.moreshop.no, post <post@finkn.no>, abonnement-no@mail.bonnierpublications.com, newsletter@newsletter.tara.no, abuse@telia.com

Hei,


nå har jeg sett det navnet ditt mange ganger før, på Bonnier sine mailer.


Og hver gang så forklarer jeg, at det er ei svensk direktør-dame, ved navn Josefin Reinhard, som ser på dette.


(Etter at deres norske firma Bladkongen, nektet å svare på mine mailer, i hele våres.


Mens de sendte meg masse ukeblader.


Og det er bare toppen av isfjellet).


Så jeg foreslår at du heller lar henne rydde opp, istedet for å sende masse merkelige mailer.


For hvis jeg skal svare hver eneste idiot, hos Bonnier, så blir det som noe slags terror/straffe-arbeid for meg.


Jeg tror jeg nå har sendt dere bortimot hundre mailer.


Uten å noen gang hatt noe ønske å ha noe med dere å gjøre.


(Jeg ønsker å vite navnet på de trollene, som bestiller dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen).


Så du får heller roe ned primadonna-nykkene dine og la hu 'direktør-fitta' svare.


Erik Ribsskog



tir. 3. nov. 2020 kl. 08:44 skrev Kundtjanst BP <kundtjanstbp@bonnier.dk>:

Hej Erik,


Takk for din henvendelse.  Du har benyttet deg av din rett til - i henhold til Artikkel 21 i personvernreglerne - å motsette deg behandlingen av dine personlige opplysninger for direkte markedsføring fra Bonnier Publications, og vi vil selvsagt sørge for å behandle forespørselen så raskt som mulig.


 


I forbindelse med opplysningskampanjen om vår tilpassede persondatapolitikk har vi fått en del henvendelser, som vi behandler i den rekkefølge, de er mottatt. Vi vil derfor i henhold til retningslinjene i personvernreglernes Artikkel 12 stk 3 informere om at grunnet stor pågang av henvendelser kan det ta inntil 30 dager fra d.d. å behandle.


 


Hvis du har ytterligere spørsmål i denne sammenheng er du velkommen til å kontakte oss på: personvernpolitikk@bonnier.no 




Med vänliga hälsningar


Jacob Holgersson


Customer Service Coordinator 









Den tis 3 nov. 2020 kl 01:43 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Abonnement Tara <newsletter@newsletter.moreshop.no>

Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 11:19

Subject: SISTE SJANSE: Spar 15 % ekstra på alt i fordelsbutikken!

To: <e.ribs.skog@gmail.com>






SISTE SJANSE:

Ytterligere 15% rabatt på hele sortimentet


 

Som abonnent har du alltid tilgang til lave fordelspriser i fordelsbutikken MoreShop og vi gir deg ekstra stor rabatt:

 

Hvis du handler for mer enn kr 399, trekker vi 15% ekstra av kjøpet ditt!

 

Rabatten trekkes automatisk fra når du legger varer til en verdi av kr. 399 eller mer i kurven.

 

Tilbudet gjelder til og med 7. oktober 2020.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:

5052018420



Spar ytterligere 15% på alt





Se et utvalg av varene her




Nordic trådløs

høyttaler


MEDLEMSPRIS 279 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 49%


Kjøp her





Kompakt plansliper fra Tech-Pro


MEDLEMSPRIS 269 kr


Ordinærpris 499 kr


Spar 46%


KJØP HER




Usb-minne med automatisk sikkerhetskopiering (128 GB)


MEDLEMSPRIS 269 kr


Ordinærpris 399 kr


Spar 33%


KJØP HER




Active Fit

tights


MEDLEMSPRIS 149 kr.


Ordinærpris 549 kr.


Spar 73%


Kjøp her





Digital blodtrykksmåler


MEDLEMSPRIS 249 kr


Ordinærpris 349 kr


Spar 29%


KJØP HER




Santoku knivsett


MEDLEMSPRIS 229 kr


Ordinærpris 349 kr


Spar 34%


KJØP HER




Boligpakke



MEDLEMSPRIS 299 kr.


Ordinærpris 1349 kr.


Spar 78%


Kjøp her





Actionkamera



MEDLEMSPRIS 239 kr.


Ordinærpris 599 kr.


Spar 60%


Kjøp her




Vanntett ryggsekk

fra Outpack


MEDLEMSPRIS 229 kr.


Ordinærpris 299 kr.


Spar 23%


Kjøp her




Se alle produktene NÅ





Bonnier Publications International AS


CVR-nr. 977041066


moreshopkundeservice@bonnier.no




7. okt 2020


Du er registrert med denne e-postadressen: e.ribs.skog@gmail.com


Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.


Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her



Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter