Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: What's new?

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. desember 2020 kl. 11:03

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: derek@autotypedesign.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Autotype Design Club <derek@autotypedesign.com>

Date: man. 9. nov. 2020 kl. 20:05

Subject: What's new?

To: Erika <eribsskog@gmail.com>





 

A Letter from Derek

I started Autotype to share the stories of talented designers and inspire and empower the next generation of creatives. Put simply, I wanted to celebrate design and empower designers. With your support, we’ve featured luminaries in automotive design, furniture design, and photography - and funded scholarships for aspiring designers along the way. I am so excited to close out the year by profiling two compelling designers and human beings.


First up is interior designer Pam Shamshiri of Studio Shamshiri. Pam, like all truly great designers, builds into her work an incredible amount of detail, pain-staking research, and thousands of hours, but the final product always looks effortless, composed, and finished. We’ve dreamt up some exciting and beautifully-designed home goods that will bring the deft touch of Pam’s style into your home while also funding a scholarship in interior design.


We will close out the year with Jason Gregory, founder of MAKR. Jason doesn’t just design beautiful products of considered simplicity, he is also a problem solver committed to the thankless work of endless iterations in pursuit of detailed construction that you or I might never notice, but will ensure his products become treasured heirlooms. I own a MAKR Wallet from Jason’s early days and I left it in a rental car on a business trip. While most people would be frantic about their AmEx and ID, I was crestfallen about that wallet. Fortunately, I was reunited with the wallet (cards, cash, and all), and treasure it to this day.


Thank you for being a part of our journey and our mission. I can’t wait to share the stories of these incredible designers with you. Stay tuned…


-Derek Galkin

Founder, Autotype Design Club


 

 


 

 


 

 

 


10% of every purchase benefits the Autotype Emerging Designer Scholarship Fund which awards students financial aid, one-on-one, mentorship, and the networking resources of the Autotype Design Club.


LEARN MORE

 

 

Facebook Instagram


Copyright © 2020 Autotype, All rights reserved.

Autotype 924 Anacapa Street Ste. 3-K1 Santa Barbara, CA 93101

You're receiving this email because you love great design.

Preferences  |  Unsubscribe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter