Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Fastest & Stable Video Hosting Platform

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. desember 2020 kl. 11:08

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: support@doodstream.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, transcripts@support.doodstream.com, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: DoodStream Team <support@doodstream.com>

Date: tir. 10. nov. 2020 kl. 00:23

Subject: Fastest & Stable Video Hosting Platform

To: johncns <eribsskog@gmail.com>





 


Hello,


This is Mike contacting you on behalf of DoodStream.com.

I would like to suggest you to try our host, you will surely like it, We also provide free premium account for uploaders & website owners. We also make sure your videos will never be removed even if it is inactive.


Advanced Instant Uploads - If the file you upload already exist on our servers then it will be added to your account instantly without uploading the whole file which saves your time & bandwidth.


Why us.?


Instant payments (Processed within 30 mins)

$10 Minimum payout

Unlimited storage & bandwidth

Faster video streaming & encoding

Adult content allowed

Subtitle support

Advanced API

DMCA Manager (Easy way to manage DMCA complaints + API)

Custom player logo & color

Custom video player image (poster)

Custom ads mode

Folder sharing option

Place your own Vast & popads on the player

Ad-free player (Premium Bandwidth)

20+ hosts supported on remote upload - List here

 





Uploading options :

Web, FTP, Remote upload, Zoom uploader


Available payment options :

Paypal, Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Skrill, Webmoney & Payoneer


For more details :

https://doodstream.com/earn-money


Example video :

https://dood.watch/d/36bclkycxl5n


Contact us :

Mail support@doodstream.com

Skype : Onlystream.tv


Happy Streaming

Mike


 


You receive this mail because you have registered with Onlystream.tv or DoodStream.com

Unsubscribe here


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter