Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Vi Pluss: Eksklusive saker du ikke finner i magasinet VI OVER 60

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. desember 2020 kl. 10:44

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: abo.vo60@aller.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, post@aller.no, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: VI OVER 60 <abo.vo60@aller.no>

Date: man. 9. nov. 2020 kl. 08:35

Subject: Vi Pluss: Eksklusive saker du ikke finner i magasinet VI OVER 60

To: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG <eribsskog@gmail.com>






Hei!




VI OVER 60 samarbeider med VI.no/Vi Pluss, og som abonnent får du tilgang til artikler du ikke finner i magasinet vårt - helt GRATIS!




Nye artikler blir publisert hver uke, så følg med! Ønsker du å gå rett til hjemmesiden til VI Pluss, kan du trykke her.




Dersom du ennå ikke har registrert deg som bruker av Vi Pluss, gjør du følgende for å få tilgang til de eksklusive artiklene:


Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du trykker på denne linken.

Skriv inn kodeordet VO60+ og du er klar til å lese.

På Vi Pluss kan du blant annet lese disse sakene:


Trening



Sterk på ti minutter


Trening trenger ikke alltid å handle om lange, harde økter på treningssenteret. Her er et timinutters program som du alltid vil ha tid til.




Les mer her


Arbeidsliv



- Bør jeg si opp for å unngå oppsigelse av yngre kollega?


En 66 år gammel VI OVER 60-leser opplever press om å slutte i jobben for å unngå oppsigelse blant dem med kortere ansiennitet. Les hva arbeidslivseksperten vår svarer.




Les mer her


Klokker



Selger brukte Rolex-klokker for dobbel pris




Har du en gammel Rolex-klokke liggende? Den kan være mer verdt enn du tror! Brukte Rolex-klokker annonseres for godt over 100.000 kroner.




Les mer





-

Du mottar e-post fordi du har et aktivt abonnement på VI OVER 60.

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com



For å avregistrere eller endre innstillinger for din e-post, klikk her.


-




VI OVER 60 kundeservice




Telefon: 21 89 77 84


E-post: abo.vo60@aller.no




Vi.no ble startet i 2018 og er en del av Aller Media, som også eier VI OVER 60.


VI

-


Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo

Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo

Org. nr.: 910 119 877


Levert av Aller Media

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter