Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >> <CIDFDD68CBDED00>

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 19:51

Til: hello@elkjop.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, noss@deloitte.no, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>

Hei,


som jeg skrev i min forrige mail.


Så ønsker jeg å få svar fra en overordnet, om dette.


Jeg kan ikke se at dette har skjedd.


Så det må jeg klage på.


(Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt/reservert, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Sånne saker som dette, ønsker jeg selvfølgelig ikke, å ringe om.


Det er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode, (vil jeg si).


Mener dere at Elkjøp-sjefer ikke har lært å skrive?


Dette må jeg klage på.


Skjerpings!



tor. 5. nov. 2020 kl. 08:57 skrev <hello@elkjop.no>:

Hej Erik!


Jag har skickat detta vidare så vi får det undersökt mer. Just för att kunna reda upp i detta för dig och för att kunna förbättra oss. Vilket telefonnummer önskar du att bli kontaktad på? Så kan vi lägga en sak på detta. 



Ha en fin dag vidare!

Med vennlig hilsen / Kind regards

Filippa


Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice


For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/


Email ID: 1527180


 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 11/4/20, 12:36 AM

To: hello@elkjop.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no

Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >>


Hei,


jeg sendte en mail til hu der Anastasiya i går.


Og hu mente visst, at det var noen bekjente av meg, som hadde kalt meg Erika Prompebrak, og som hadde reservert på min e-post.


Men det høres ut som røverhistorier, må jeg si.


Så som jeg skrev da, så ønsker jeg, å heller få svar, fra en overordnet/leder, om dette.


(For å slippe mer av det tullet deres.


Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som bestiller dritt, i mitt navn.


Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk).


Om jeg sender til den eller den Elkjøp-mail-adressen, så sender jeg uansett til Elkjøp.


Og da er dere dårlig organisert, hvis dere da sender til forskjellig saksbehandler hver gang, vil jeg si.


Så dette må jeg klage på.


Dere har kanskje vokst dere for store.


(For å si det sånn).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



tor. 8. okt. 2020 kl. 10:12 skrev <hello@elkjop.no>:

Hei Erik,


Takk for din henvendelse!


Tilfeldighetene vil at du møter på en norsk ansatt i nå:) Vi er ca like mange svensktalende som norske i vår avdeling, siden du nevner dette. Grunnen til at du nå har fått svar fra en del forskjellige, er fordi det blir opprettet ulike saksnummer når du sendte til flere ulike adresser.


Jeg forstår at det må være fryktelig ubehagelig å oppleve at noen bestiller varer i ditt navn, men jeg viser til svareet Anastasiya gav deg i går.


Skulle det mot all formodning skje noe slikt igjen, må du ta kontakt med oss. 


Ønsker deg en god dag!



Med vennlig hilsen / Kind regards



Marte

Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


 

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice 



For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/






>> Original Message ...

>> From: eribsskog@gmail.com

>> To: hello@elkjop.no

>> Cc: juridisk@datatilsynet.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost@fylkesmannen.no, epoq.service@elkjop.no

>> Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 34838832 >>

>> Sent: 07/10/2020 21:10

>>

>>


Hei,

>>

>> jeg synes at det er rart, at alle dere, hos Elkjøp sin kundeservice, skriver på svensk.

>>

>> Det er snakk om et engelsk firma, (Dixons), sitt norske datterselskap.

>>

>> Og så skriver dere på svensk.

>>

>> Men det er kanskje lavere lønn i Sverige.

>>

>> Jeg ønsker at dere informerer meg, om navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

>>

>> (Dette forklarte jeg også, til din kollega Paul, i en e-post, angående en lignende sak, i går).

>>

>> Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.

>>

>> Siden at det er kaos hos dere, (dere bruker mange forskjellige saksbehandlere), så ønsker jeg, å få svar, om dette, fra en overordnet.

>>

>> Skjerpings!

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>>


>>

tir. 15. sep. 2020 kl. 20:05 skrev <hello@elkjop.no>:

>>

Hej, och tack för ditt mail!

>> Menar du att du inte gjort den beställning som du bifogat nedan på en playstation?

>> Har du anmält detta till polisen?

>> Vad jag kan se är det en klick o hent reservation, alltså inte något som betalats för.

>> Återkom gärna med mer information så vi kan ta tag i detta,

>>

>>

Med vennlig hilsen / Kind regards

>>



>> Emile

>> Elkjøp kundesenter

>>

>> Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb

>>



>>

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice 



>> For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.

>>

>> https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/

>>



>>

>>

>>


From: eribsskog@gmail.com

>> Sent: 8/17/20, 8:45 PM

>> To: juridisk@datatilsynet.no

>> Cc: elh@forbrukertilsynet.no; elkjop@email.elkjop.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

>> Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!

>>

>>

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


>>

---------- Forwarded message ---------

>> Fra: <donotreply@elkjop.no>

>> Date: søn. 26. jul. 2020 kl. 18:28

>> Subject: Takk for din bestilling!

>> To: <eribsskog@gmail.com>


>>

>>

 

Takk for din bestilling!

Hei

>>

>>

Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.

>> Vi mottok din ordre den 26-jul-2020.

>> Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.

 

ORDREOVERSIKT (NOK)

>>

Ordrenummer: 84662828

Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum

1

PlayStation 4 Pro 1 TB


Varekode #: PS41TBPROBCH


Reservert i butikk

4 490

4 490

Leveringsmetode Leveringstid Pris

Klikk&hent


Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.

0

 

Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.

 

Butikkvalg for Klikk & Hent: Skøyen

Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.

 

 

Pris 4 490

Leveringsmetode 0

Betale i butikk 4 490

*Herav mva 898

Totalt inkl. frakt og MVA 4 490

 

 

Leveringsadresse

Skøyen

Drammensveien  159

0277 Oslo

Faktureringsadresse

Erika Ribsskog

 

96853024

eribsskog@gmail.com

Betalingsmetode

Betale i butikk (kr 4 490,00)

>>

>>

Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.


Med vennlig hilsen

>> Kundeservice Elkjøp Norge


 


(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.



>>

 



 

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter