Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 8. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

RE: Re: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 35017456 >> <CIDBBA9625BC9E5>

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. desember 2020 kl. 18:54

Til: hello@elkjop.no

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, noss@deloitte.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


som jeg skriver i min forrige mail, så ønsker jeg heller å få svar, fra en overordnet, om dette.


Jeg kan ikke se at dette har skjedd.


Så dette må jeg klage på.


(Jeg ønsker å få vite hvilket troll, som har bestilt/reservert dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å få vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 4. nov. 2020 kl. 11:33 skrev <hello@elkjop.no>:

Hej, och tack återigen för ditt mail.

Som vi förklarat innan så är det ingen som gjort något köp eller liknande på dig, det har varit en klick o hent som kun är en reservation. i tidigare mail har du fått information om vilket namn som använts för att göra denne reservation, som redan är borta då en klick o hent reservation slettes automatiskt efter 24 timmar.


Det finns inget mer jag kan göra i detta ärende, då det inte finns någon reservation längre. Önskar dig en fortsatt fin dag vidare!


Med vennlig hilsen / Kind regards

Emile


Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice


For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/


Email ID: 1442437 


 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 11/3/20, 1:53 AM

To: hello@elkjop.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no

Subject: Re: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling! << Reference ID: 35017456 >>


Hei,


jeg tror jeg ville ha visst det, hvis det var en bekjent, som brukt min e-post-adresse.


Dette blir som noe tøys, synes jeg.


Og ingen av mine bekjente har kalt med Erika Prompebrak heller, (som dere gjør).


Så dette vil jeg gjerne, ha svar om, fra en overordnet.


For at man skal bli servert sånn tull-prat, det går ikke an, synes jeg.


Så det må jeg klage på.


(Jeg ønsker som sagt å få vite navnet på det trollet som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer, med andre folk/borgere).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 7. okt. 2020 kl. 13:36 skrev <hello@elkjop.no>:

Hei igjen!


Takk for din mail.


Jeg har undersøkt saken her og kan forsikre deg om at dette ikke er noe identitetstyveri. Dette er en reservasjon som har blitt gjort i en butikk på Elkjøp Megastore Lade, som vil si at dette ikke er et kjøp men at det holdes av en vare i butikken i 24 timer, som nå er borte fra resevasjonen. 


Reservasjonen som har blitt gjort her kunne vært noen som har skrevet e-post adressen sin feil, eller som du nevnte en bekjent av deg som har reservert varen på din epost. (Ved reservasjoner legger man inn navn og etternavn, telefonnummer og epost adresse).


Håper det ga deg svar på det du lurte på!


Ønsker deg en fin dag videre.

 

Med vennlig hilsen / Kind regards



Anastasiya

Elkjøp kundesenter


Bli med i Elkjøps kundeklubb. Ved å være medlem vil du få goder som blant annet eksklusive klubbtilbud og faste rabatter på utvalgte produktgrupper.


www.elkjop.no/catalog/kundeklubb/kundeklubb


 

Du er også velkommen til å besøke vår nettside, der du kan få svar på de fleste spørsmålene!


www.elkjop.no/kundeservice 



For svar på flere praktiske spørsmål i forbindelse med COVID-19 situasjonen og Elkjøp så kan man besøke vår nettside.


https://www.elkjop.no/cms/Informasjon/covid-19/






>> Original Message ...

>> From: epoq.service@elkjop.no

>> To: hello@elkjop.no

>> Subject: FW: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!

>> Sent: 07/10/2020 09:06

>>

>>


 


 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 10/4/20, 5:05 PM

To: epoq.service@elkjop.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; juridisk@datatilsynet.no; post@akademikerforbundet.no

Subject: Re: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!


Hei,


og dere er eiet av et engelsk firma, (Dixons), og svarer norske mailer på svensk.


De som ikke trenger briller, de ser, (i den første mailen), at det også brukes en tulle-versjon, av mitt navn.


(Erika Promebrak Ribsskog, (som det står i den første mailen deres), er ikke et vanlig norsk navn.


Hvis dere tror det i Sverige.


Og det er også sånn, at jeg har mottatt flere hundre lignende pøbel/spoofing/identitetstyveri-mailer, de siste månedene.


Så dette er del av et stort angrep, kan det virke som).


Hvis du/dere trenger briller, så foreslår jeg at dere går til Elkjøp sin bedriftslege, eller noe lignende, (hvis dere har det).


Jeg vet at det er noe som heter svenskevitser.


Men det får være måte på.


At dere partysvensker, bare skal komme hit til Norge, og så være bakfulle på jobb, hver dag.


Det vet jeg ikke om er det helt store.


Dette må være noe tull, tenker jeg da.


Jeg har en slektning, (som jeg har chattet med på Facebook), som heter Martin Mogan, (som er halvt britisk), som jobber i Elkjøp.


Det er kanskje han som sender disse tulle-bestillingene.


Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det trollet er, som har bestilt denne 'dritten', i mitt navn.


Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg kjøpte også en laptop, på Elkjøp Carl Berner, i 2003, (var det vel).


Og da var det noen døde pixler, på skjermen, (dette var en Toshiba laptop vel).


Og det reagerte mine studiekamerater på, husker jeg.


De mente at jeg burde bytte laptop-en.


Men da brukte dere kjempelang tid, sånn at studiene gikk i vasken, (for jeg løste Linux-oppgaver på laptopen).


Så det var helt elendig service.


Og det var ikke sånn at dere fiksa laptopen heller.


Neida, dere brukte mange uker, på å undersøke laptopen, og så fant dere ut, at feilen ikke var stor nok.


Så dere nekta å fiksa feilen.


(Man måtte godta, (som kunde), inntil en prosent døde pixler, på en laptop-skjerm, mente dere.


Noe sånt).


Så jeg er litt lei av tull fra Elkjøp, (må jeg si).


Skjerpings!



tir. 8. sep. 2020 kl. 16:49 skrev <epoq.service@elkjop.no>:

Hej,


Detta är en reservation som är lagd så detta är just nu inget köp som är gjort. Om det bara är er mailadress som är använd så kan det vara felinslaget av den andra kunden. Om inte så skulle vi rekommendera att polisanmäla händelsen.


Ha det fint!



Med vennlig hilsen / Kind regards

Paul

Elkjøp kundesenter




21 00 22 07


Hverdager: 09:00-17:00

Lørdag: Stengt

Søndag/helligdag: Stengt


www.elkjop.no/epoq


Email ID: 1442437



 


From: eribsskog@gmail.com

Sent: 7/20/20, 11:13 PM

To: juridisk@datatilsynet.no

Cc: elh@forbrukertilsynet.no; epoq.service@elkjop.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no

Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling!


Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 


---------- Forwarded message ---------

Fra: <donotreply@elkjop.no>

Date: ons. 15. jul. 2020 kl. 12:51

Subject: Takk for din bestilling!

To: <eribsskog@gmail.com>



 

Takk for din bestilling!

Hei


Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.

Vi mottok din ordre den 15-jul-2020.

Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.


 

ORDREOVERSIKT (NOK)

Ordrenummer: 84504675

Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum

1

LG 65" NANO99 8K NanoCell TV 65NANO996 (2020)


Varekode #: 153732


Størrelse (tommer): 65


Reservert i butikk

45 490

45 490

Leveringsmetode Leveringstid Pris

Klikk&hent


Bestill på nett, hent i butikk - en time etter bestilling.

0

 

Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.

 

Butikkvalg for Klikk & Hent: Megastore Lade

Din klikk&hent ordre kan hentes hos oss etter 1 time. Du vil motta en sms som sier hvor i butikken din ordre skal hentes.

 

 

Pris 45 490

Leveringsmetode 0

Betale i butikk 45 490

*Herav mva 9 098

Totalt inkl. frakt og MVA 45 490

 

 

Leveringsadresse

Megastore Lade

Lade Arena, Håkon VII gate  8

7044 Trondheim

Faktureringsadresse

Erika Prompebrak Ribsskog

 

48621954

eribsskog@gmail.com

Betalingsmetode

Betale i butikk (kr 45 490,00)


Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.


Med vennlig hilsen

Kundeservice Elkjøp Norge


 


(C) 2020 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2020 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter