Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. februar 2022

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. februar 2022 kl. 04:32
Til: kundeservice@norisma.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

jeg synes at det blir litt rart, at dere skal strø om dere, med ord som 'sædslurping', osv.

Jeg vet ikke om dere skjønner hva disse ordene betyr i Sverige, men på norsk, så er det ikke noe pent.

Dere forklarer heller ikke, om hvem det er, som står bak dette.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 19. okt. 2021 kl. 09:53 skrev Lisa W. <kundeservice@norisma.no>:
Hej Erik,

Beställningarna vi mottagit i ditt namn på Coffee Zero och Betakaroten är gjorda med ditt riktiga namn; Erik Løvenbalk Ribsskog. 
Nedan ser du informationen vi mottog vid beställningarna som gjordes på våra hemsidor, du finner även IP-adressen dessa beställningar gjordes från:


Bifogat finner du orderbekräftelsene gällande dessa 3 beställningar. 

Jag ser att vid tidigare kontakt har vi endast hittat en av kundprofilerna i ditt namn med kundnummer 4126570. I denna kundprofil är samtliga fakturor redan krediterade, det gäller fakturanummer 4630941 samt 4631202. 

Nu hittade jag även kundprofilen med kundnummer 4136294  i ditt namn. I denna kundprofil fanns en utestående faktura med fakturanummer 4720918, denna faktura har vi nu krediterat och du kan bortse från eventuella krav du mottatt för denna. 

Bägge dessa profiler är spärrade för framtida beställningar så du kommer inte motta fler paket eller fakturor från oss på Norisma. 

Jag ser i ditt tidigare mail att du skriver att du har mottatt krav med namn Erik Sædslurper Ribsskog, ingen av beställningar vi mottatt är gjorda i detta namn. 
Har du mottatt krav med detta namn så är det från något annat selskap. 

Du kan se detta som en bekräftelse på att samtliga abonnement är stoppade og samtliga fakturor krediterade så du har ikke något utestående hos oss. Kundeforholden gjorda i ditt namn är spärrade för framtida beställningar.

Ha det bra!

Mvh
Lisa W.
Kundeservice / Produktspesialist

Norisma AS
Se alle våre produkter på norisma.no
Sent from Front
On October 16, 2021, 3:19 PM GMT+2 eribsskog@gmail.com wrote:

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


ons. 30. jun. 2021 kl. 12:43 skrev PurOliv <kundeservice@puroliv.no>:
Hei
 
Som jeg kan se er dine saker hos oss avsluttet.
 
Videre dialog vil ikke være nødvending.
 
Mvh
 
Alexander
Puromega AS

Mvh
Puromega


PurOliv AS
www.puroliv.no
Erik Ribsskog on June 26, 2021 at 12:00pm wrote:

Hei,

dette mobil-nummeret du nevner har ikke noe med meg å gjøre.

Dette blir for dumt.

Dette må jeg klage på.

Jeg ønsker at en overordnet skal se på dette.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Sender også kopi til Arbeidstilsynet, osv.

Ettersom at jeg har en arbeidssak, (som jeg ennå ikke har fått erstatning for), mot Arvato Liverpool.

Hvor jeg jobbet i 2005 og 2006.

Skjerpings!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter