Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. februar 2022

Her kan man se 'Svelviks store datter' Camilla Skriung, (min søsters venninne), som såvidt er med i Min Bok og Min Bok 2. (Fra Svelviksposten 26. oktober 2000)

svelviks store datter


kom til svelvik som fjortiss

(Samme link som overfor).

PS 2.

Som jeg har blogget om mange ganger tidligere.

Så er jeg fra Svelvik sitt nabosted Berger.

Så jeg visste ikke hvem Camilla Skriung var, før jeg gikk på videregående.

(Var det vel).

Jeg ble dratt med, (noen ganger av Kjetil Holshagen og andre ganger av min lillesøster Pia), til ungdomsdiskotek, (var det vel), i Svelvik.

(Kjetil Holshagen, (og storebroren), prakka også hjemmebrent på meg.

Og den flaska, (med cola og HB), tok vakta fra meg, (muligens en lensmann, har jeg tenkt seinere), mens Holshagen-gutta satt i bilen til den eldste broren.

For å si det sånn).

Og en gang jeg var der, så satt Camilla Skriung, oppå et bord, (ved garderoben), sammen med noen andre jenter i Depeche/blackis-gjengen, (som Cecilie Hyde).

Og det var vel den første gangen jeg la merke til Camilla Skriung.

(Sånn som jeg husker det).

Og jeg trodde at hu var innfødt Svelviking, (som Cecilie Hyde).

(Hu virka ikke som en 'Viggo Venneløs-person' der, ihvertfall.

For å si det sånn).

Det står at hu flytta _tilbake_ til Oslo.

Og jeg mener å huske, (fra Facebook eller noe lignende), at hu bor/har bodd, på Bøler.

Så det er mulig at hu er fra Bøler-traktene, da.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Mer om Camilla Skriung, (eller Camilla Skriung Svendsen som hu visst heter nå), fra Min Bok 2:

nevnt i min bok 2

https://johncons.net/min_bok_2_jub.pdf

PS 4.

Det er ei som jeg kaller Lill Beate Gustavsen, i PS-et overfor.

(I denne boka fra 2012).

Og det har jeg ganske nylig funnet ut, at er feil.

Det riktige skal være Lill-Beate Nilsen.

Og nå heter hu visst Lill-Beate Bjerkholt.

(Noe sånt).

Og Pia fra Korea.

Hu heter muligens Pia Elise Dahl.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter