Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 12. februar 2022

Min far og onkel sitt firma Strømm Trevare, har visst eiet en tomt på Bokerøya, (i Svelvik), som de har solgt videre til min bonusmor Haldis. Hm

eiet og solgt

PS.

Etter en del år, så solgte visst Haldis denne eiendommen, Bokerøyveien 12, videre (fra Svelviksposten 9. juni 2005):

videresalg


(Han ble gradvis dårligere utover 80-tallet.

Til han døde i 1984).

At min far, prata om driften, av Strømm Trevare, sånn at jeg hørte det.

(For jeg spiste middag, hos min fars foreldre, etter skolen.

Og min far ville noen ganger prate med sin far, om driften av trevarefabrikken, (i pauser fra arbeidet).

Sånn som jeg husker det).

Så dette at min far hadde kjøpt en eiendom, på Bokerøya.

Det har ikke jeg fått med meg.

(Der jeg bodde, i Leirfaret 4B.

Hvor jeg bodde aleine, på det meste av 80-tallet.

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Hvis man bestiller en utskrift fra gammel grunnbok nå, så har man visst plikt til å rapportere, eventuelt usladdete personnummer, (det høres litt klamt/'Stasi' ut, må man vel si):

plikt til å rapportere

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter