Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. juli 2023

Jeg sendte en e-post Lendo

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Kundeservice Lendo
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. juli 2023 kl. 07:22
Til: Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg at jeg ønsket svar fra en overordnet (daglig leder) om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til daglig leder nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 9. des. 2022 kl. 11:09 skrev Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Pedro (Lendo)

9. des. 2022, 11:09 CET

Hei igjen Erik,
 
Ja det er klart at du må få hjelp med å få undersøkt og ordnet dersom det har oppstått betlingsanmerkninger du ikek er ansvarlig for.
Her i Lendo har vi ikke tilgang til disse tallene, vi får simpelthen beskjed fra Bisnode om det eksisterer en anmerkning eller ei. 
 
I dette tilfelle er det selvfølgelig lurt å anmelde svindelforholdet du nevner til politiet.
Det kan i tillegg anbefales å kredittsperre deg selv inntil du har løst saken og fått nye kort og eventuell ny bankID.
 
Jeg får ikke gjort noe utover dette enn å anbefale da vi kun er en sammenligningsteneste for lån, dessverre.
Jeg legger ved litt kontaktinformasjon til Bisnode, og om du ikke har sjekket så kan du selv se hvilket selskap anmerkningen(e) er hos Bisnode i tillegg.
 
For å finne ut dette går du inn på www.bisnode.no (nå byttet navn til bun & bradstreet)
Deretter trykker du logg inn - trykk privat/egenopplysning - deretter logger du deg inn med BankID - trykker på mine opplysninger og til slutt trykker du på betalingserfaring.
 
Kontaktinfo Bisnode: finner du her: https://www.dnb.com/no/kontakt/kundeservice-privat/ 
 
Mvh
Pedro
Kundekonsulent, Lendo AS
Tel. mob: 22 00 70 70
www.lendo.no
 




Erik Ribsskog

9. des. 2022, 11:00 CET

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #102403 "Re: Betalingsanmerkning [28..."

Hei,

det synes jeg høres rart ut, at dere ikke kan skrive om dette i en mail.

Den som hvisker juger, heter det seg.

Så å ringe og liksom hviske om dette, virker ikke som det helt store, synes jeg.

Da er det bedre å ta det skriftlig, vil jeg si.

Så det må jeg klage på.

Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Som jeg har forklart tidligere, så er det noen nett-troll, som bestiller masse 'dritt', i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Og det er ikke alle firmaer som gidder/klarer å rydde opp, etter nett-trollene, når jeg klager.

(De har ofte noen slags hønsehjerner som tar imot mailene.

Noe sånt).

Og da hender det, at det blir registrert betalings-anmerkninger, i mitt navn, når det egentlig ikke er noe jeg har bestilt.

Og når dommerne på bygda får disse sakene (jeg havna i Bærum tilfeldigvis, etter å ha bodd ti år i England).

Så er ikke de alltid helt i vater (må jeg si).

Og de hører da på arrogante folk fra inkasso-byråene, som liksom har møkk i øra (for eksempel en islending fra et inkasso-byrå på Kolsås, som ikke ville forstå det jeg skrev, og tingretten var like vrange, så det endte med at jeg fikk betalings-anmerkning og det som værre var).

Så dette må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 5. apr. 2022 kl. 08:31 skrev Kundeservice Lendo <kundeservice@lendo.no>:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter