Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. juli 2023

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Registrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. juli 2023 kl. 07:47
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>
Hei,

i de to siste mailene mine, så har jeg skrevet at jeg ønsket å få svar fra en overordnet (daglig leder).

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet (daglig leder) nå.

(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 11. des. 2022 kl. 21:41 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på henvendelsen din, 115494. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.

Henriette (Farmasiet)

11. des. 2022, 21:41 CET

Hei!
 
Tidligere historikk i denne saken gjelder registrering av kundekonto, og dette var i april 2021.

Jeg ser det er en kundekonto registrert med epostadresse eribsskog@gmail.com. Er ikke det deg som har registrert denne kundekontoen?
 
En konto hos oss kan opprettes av hvem som helst, og det er opp til personen som oppretter kundekontoen og registrere riktig informasjon.
Vi har ingen informasjon om hvem som har opprettet kundekontoen, dessverre. Vi kan heller ikke kontrollere at riktige opplysninger blir gitt. 
 
Ønsker du at jeg sletter kundekontoen hos oss?
 
Hører fra deg. 
Med vennlig hilsen Henriette, Apotektekniker/Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon 33 74 03 24
mandag til fredag
kl. 09:00-15:30
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du
er.

Erik Ribsskog

10. des. 2022, 19:39 CET

Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #93411 "Re: [Farmasiet] Re: Re: [Fa..."

Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg at jeg ønsket svar fra en overordnet om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send dette til en overordnet nå.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tir. 5. apr. 2022 kl. 14:22 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter