Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Registrering
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. juli 2023 kl. 07:47
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>
Hei,
i de to siste mailene mine, så har jeg skrevet at jeg ønsket å få svar fra en overordnet (daglig leder).
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så det må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet (daglig leder) nå.
(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
søn. 11. des. 2022 kl. 21:41 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på henvendelsen din, 115494. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.
Henriette (Farmasiet)
11. des. 2022, 21:41 CET
Hei!
Tidligere historikk i denne saken gjelder registrering av kundekonto, og dette var i april 2021.
Jeg ser det er en kundekonto registrert med epostadresse eribsskog@gmail.com. Er ikke det deg som har registrert denne kundekontoen?
En konto hos oss kan opprettes av hvem som helst, og det er opp til personen som oppretter kundekontoen og registrere riktig informasjon.
Vi har ingen informasjon om hvem som har opprettet kundekontoen, dessverre. Vi kan heller ikke kontrollere at riktige opplysninger blir gitt.
Ønsker du at jeg sletter kundekontoen hos oss?
Hører fra deg.
Med vennlig hilsen Henriette, Apotektekniker/Kunderådgiver farmasiet.no
FARMASIET, kundeservice telefon 33 74 03 24
mandag til fredag
kl. 09:00-15:30
www.farmasiet.no
Norges største nettapotek, alltid åpent der du
er.
Erik Ribsskog
10. des. 2022, 19:39 CET
Dette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #93411 "Re: [Farmasiet] Re: Re: [Fa..."
Hei,
i min forrige mail, så skrev jeg at jeg ønsket svar fra en overordnet om dette.
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så det må jeg klage på.
Vennligst send dette til en overordnet nå.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 5. apr. 2022 kl. 14:22 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>: