Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 31. juli 2023

Jeg sendte en e-post til Elmera

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Trumf-poeng
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. juli 2023 kl. 21:56
Til: rolf.barmen@elmeragroup.no
Kopi: Elhub Markedstøtte <elhub@service-now.com>, elklage@elklage.no, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Lisa Eian <eian@eianadvokat.no>, postmottak@sivilombudet.no
Hei,

jeg har fått mer enn hundre kroner i Trumf-poeng fra dere denne måneden.

Men vanligvis så får jeg bare en tier eller to.

Har dere satt opp Trumf-satsen?

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Jeg finner ikke noe om økt Trumf-prosent, hverken på nettstedet til Fjordkraft, eller på Fjordkraft-appen eller på Fjordkraft sin Facebook-side.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg prøvde å finne en 'vanlig' mail-adresse for Fjordkraft, på deres nettsted.

Men det fant jeg ikke.

Men jeg fant din mail-adresse (på eier-firmaet Elmera sitt nettsted).

Og du er visst direktør for Fjordkraft og (ifølge Wikipedia).

Jeg synes at 'web-mail' (som jeg kaller det) er litt lunefullt.

For man vet ikke om man noen gang ser mailen igjen, etter at man har trykket på 'send'-knappen.

Så derfor sender jeg heller vanlig mail.

(Da kan man også sender kopi-mailer.

Til ymse 'supperåd'.

Eller hva man skal kalle de).

Skjerpings!

PS 2.

Når jeg gikk inn på Fjordkraft sitt nettsted.

Så så jeg at jeg hadde fått en Fjordkraft-melding (om endring i papir-faktura-gebyr fra 79 kroner til 49 kroner).

Og det blir som noe svett, må man vel si.

Mail-adressen min stod på den samme nettsiden.

Men hvorfor sender dere da 'intern-melding' istedet for å sende vanlig mail.

Det ble svett, må jeg si.

Skjerpings!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter