Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. juli 2023 kl. 07:33
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: Postkasse <postkasse@datatilsynet.no>, post <post@forbrukertilsynet.no>, Post <post@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Sfovpost <sfovpost@statsforvalteren.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, postmottak@sivilombudet.no, Post <post@brukerklagenemnda.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>
Hei,
dette betydde ikke, at dere (ei Frida hos dere) skulle tulle, neste gang jeg skulle portere (i våres).
For da hadde jeg bestilt portering av mitt 'hoved-mobil-nummer'.
(For jeg ville bort fra Telia.
Som nektet meg å bytte fra et mobilt bredbånds-abonnement til et fri data-mobil-abonnement).
Men det gikk veldig dårlig, for denne porteringen skulle skje, mens jeg var med Kiel-ferja (husker jeg).
Men når jeg kom tilbake, så hadde ikke porteringen skjedd likevel.
Og forklaringen deres (fra hu Frida) var så åndssvak, at jeg må si at det var som noe fra etter atomkrigen.
(Noe sånt).
Så det må jeg klage på.
Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet (daglig leder) om disse sakene.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
fre. 9. des. 2022 kl. 13:18 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei.
Vi bekrefter med dette at overføring til Talkmore for tlf (sensurert av johncons-blogg) er kansellert, og du vil beholde din nåværende operatør.
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Jørgen
Talkmore kundesenter
FacebookTwitterInstagramNewsdesk
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
På Fri, 9 Des ved 12:16 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> skrev:
Hei,
jeg avbestiller denne.
Dette var noe jeg leste om i en Gjerrigknarken Facebook-annonse (som dukket opp, når jeg skulle sjekke om jeg hadde fått noen meldinger).
Og nå har jeg lest det med liten skrift.
Og at velkomstilbudet (500 kroner fra Trumf) tar 2-3 måneder å få.
Da er det ikke så fristende.
Og jeg var litt trøtt når jeg dreiv med dette, så jeg så ikke at linja ble så treg, når man hadde brukt opp data-en (jeg syntes at det stod mbps men det stod visst kbps).
Og det mobil-nummeret (som jeg fikk fra OneCall) er også litt rart, så jeg nå.
Så jeg tror jeg bare dropper dette.
Erik Ribsskog
---------- Forwarded message ---------
Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
Date: tor. 8. des. 2022 kl. 20:05
Subject: Velkommen til Talkmore
To: <eribsskog@gmail.com>
Talkmore
Velkommen til Talkmore, Erik Ribsskog!
Velkommen til Talkmore
Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
Mobilnummer (sensurert av johncons-blogg)
Abonnement Enkelt 0,5GB
Dato 08.12.2022
Firma
Fornavn Erik
Etternavn Ribsskog
Adresse (sensurert av johncons-blogg)
Postnr./-sted (sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
E-post eribsskog@gmail.com
Passord til Mine sider (sensurert av johncons-blogg)
Eventuelle velkomst- eller kampanjetilbud vil du kunne se på Mine Sider eller i Talkmore-appen etter at nummeret ditt har blitt overført til oss.
Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider eller i Talkmore-appen.
Bruker du BankID på mobil?
Med nytt SIM-kort må du aktivere BankID på mobil på nytt i nettbanken din.
Les mer om BankID
Full kontroll i appen
Full kontroll i Talkmore-appen
På Mine Sider og i Talkmore-appen har du oversikt over forbruk og tjenester kan aktiveres. Du kan også hente PIN og PUK-koder om du skulle glemme disse.
Last ned Talkmore-appen!
Spørsmål?
På nettsiden har vi samlet svar på de vanligste spørsmålene. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe oss på 915 09 915
Spørsmål og svar
Dersom du angrer
Privatkunder har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
Vilkårene finner du her
Mine Sider
Snakk med oss
Nettbutikk
Last ned app
Talkmore
Hvordan vil du vurdere din kontakt med vår kundeservice?
Svært misfornøyd
Stort sett misfornøyd
Hverken fornøyd eller misfornøyd
Stort sett fornøyd
Svært fornøyd