Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 18. oktober 2007

From: eribsskog@gmail.com Erik Ribsskog
To: iu@hio.no
Date: Thu, 18 Oct 2007 20:46:07 +0100
Subject: Fwd: Høgskolekandidat i Informasjonsteknologi

Hei,

jeg kan ikke se at jeg har fått svar på denne e-posten ennå, så derfor
prøver jeg å sende den på nytt.

Håper dette er i orden.

Mvh.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog
Date: Oct 6, 2007 1:52 PM
Subject: Høgskolekandidat i Informasjonsteknologi
To: iu@hio.no


Hei,

jeg studerte på Bachelor informatikk studiet ved HiO, fra 2002 til 2004, før
jeg dro over
til England for å ta tredje året.

Jeg er i England enda, men nå for tiden jobber jeg.

Og det ble noen forrandringer i planene rundt studiet i Sunderland, så jeg
fikk ikke fullført graden.

Men jeg fikk godkjent det, både fra Univesity of Sunderland, og fra
Ingeniørhøyskolen, at jeg hadde
grunnlaget i orden, for å starte på 3. året av Bachelor Computer studiet ved
University of Sunderland.

Så husker jeg jo det, fra tidligere, at jeg har kikket på websidene for
studiet.

Og der står det jo at det finnes en to-årig grad også, Høgskolekandidat i
Informasjonsteknologi.

Så jeg lurte på, siden jeg ikke fikk fullført tredje-året i Sunderland, om
jeg kvalifiserer til graden Høgskole-
kandidat i Informasjonsteknologi?

Fordi, det virket nesten sånn for meg, når jeg tenkte gjennom dette,
ettersom man vel trenger den
graden for å bli godkjent for 3-året i Sunderland?

Så jeg tenkte, at jeg kunne jo bare sende e-post, for å prøve å finne ut av
dette.

Så det hadde vært veldig bra, hvis dere hadde hatt muligheten til å
undersøke dette!

Studentnummeret mitt er forresten 115375.

Håper dette er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter