Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. november 2007

cons
Heltidsansatt

Innlegg: 389
Ble medlem: 01/09/2007

Originally posted by: osloprins

6 av 11 i rådet som startet den kommunistiske revolusjonen i Russland oktober 1917 var jøder. Bolsjevismen var en jødisk idé av Karl Marx. Så da var det ikke rart Adolf Hitler ønsket å ta et oppgjør med Sovjet.


Greit, koblingen mellom kommunisme og jødedom er jo kjent.

Men var det ikke Stalin som sa at Hitler var jøde?

Tilbake til det om litt.

Det står jo på linkene tidligere i tråden, at Illuminati, mistenkes for å ha stått bak både den franske og den russiske revolusjonen.

Og da antagelig folk som Lenin, Marx (som du skriver), Napolen, Robespierre (eller hva han karen bak skrekk-veldet etter den franske revolusjonen het igjen), og de andre Jacobinerne.

Og om man kikker på krigsmonumentet utenfor Cunard, (på bildet over i tråden) så kan jo det støtte opp om at Illuminati, eller en annen lignende bevegelse, var innblandet i resultatet av første og andre verdenskrig.

Og den Amerikanske øverstkommanderende i Europa på slutten av krigen het jo Dwight David Eisenhower.

Som 'Camp David', de amerikanske presidentenes feriested, er oppkalt etter.

Jeg mistenker faktisk at Hitler, kuppet de anti-kommunistiske/fasistiske bevegelsene i Tyskland i 30-årene.

Og at han var en marionett for noen med en Illuminati-aktig agenda.

Sånn som han tulla borti Russland, og ikke ville gå rett på Moskva, men heller konsentrerte seg om Stalingrad og Armenia var det vel, hvis jeg husker riktig.

Og at han ikke ville gi seg, selv om det var klart rundt 1943, at Tyskland ville tape krigen, noe som medførte at adskillige millioner tyske og andre lands folk gikk tapt.

Og i USA så er det jo allment kjendt at jødene f.eks., har mye innflytelse.

Det kan man jo se når folk demonstrerer i Teheran, eller hvor det er, da er jo USA store satan, og Israel lille satan.

Disse er jo forbundet gjennom regligion, og at jødene har mye makt og innflytelse i USA.

Så hvis dette Illuminati-greiene, kan kobles til jødene, f.eks. jeg mener jeg leste at det hadde forbindelse med jesuitter osv.

Og frimurere.

Og det eksempelet med David-stjerna da, som enkelt ble til Illuminati pyramiden.

Og også igjen krigsmonumentet utenfor Cunard, hvor Kong David vant 1. og 2. verdenskrig, og knuste vikingene/germanerne og/eller gjorde de til slaver, avhengig av hvordan man skal tolke det vikingeskipet med dragehodene feil vei, som jeg ser det, som er inni søylen i monumentet.

Og illuminati, betyr jo å lyse opp.

Selv om det organisasjonen gjør/har gjort historisk, er det motsatte, nemlig å holde skjult, holde ting under teppet/i det skjulte, holde ting i mørket, kan man vel kalle det.

Så jeg lurer på om organisasjonens symbolikk, kan ligge litt i at ting er omvendt osv.

At f.eks. navnet betyr å lyse opp, mens det organisasjonen driver med er å holde ting skjult.

Sånn røverspråk eller bakvendtland eller jeg vet ikke helt hva man skal kalle det.

Men det kan synes å være en del av symbolikken.

Så da om det er vikingeskip med dragehodene motsatt vei, så kan det være greit siden symbolikken virker som om inneholder, eller er basert på, elementer av motsetninger.

Er det mer da?

Ja det er jo det 911 opplegget da.

Jeg husker jeg leste på en nettavis eller noe, at to Mossad agenter hadde slått seg til på en høyde eller noe i, eller ved, NYC, like før flyene styrtet in i WTC.

(Det det blir mye tre tegns forkortelser her).

Men samme det.

Så ja for å oppsumere.

Det kan nok like gjerne tenkes, at både Hitler, Napoleon, Stalin, Marx, Eisenhower, med flere.

At de var på samme siden.

I noe sånn Illuminati-tull da.

Jeg kaller det tull for det er vel ikke noe legitimt.

Og man skal vel kanskje passe seg litt for å skrive om sånn her Illuminati på nettet, for plutselig får man e-poster om det og.

Fra folk man ikke kjenner mener jeg:

'From: norexposer@hotmail.com Peter Mogreen
To: eribsskog@gmail.com
Date: Sat, 3 Nov 2007 23:32:23 +0000
Subject: Illuminati i Norge


Jeg ser du har skrevet om illuminati i Norge. Hvorfor er du interessert i dette temaet?
_________________________________________________________________
Få den nye Windows Live Messenger!
http://get.live.com/messenger/overview'.

Som ikke introduserer seg, og som vel er veldig direkte og personlige og rett på sak.

Så hva skal man si da.

Uhøflig synes jeg, å sende sånne mailer, men det er det kanskje forskjellige meninger om.

Uansett, nå er ikke jeg sånn at jeg har interessert meg for ting som UFO-er, og det overnaturlige og andre ting, som ikke har så mye med landjorda å gjøre.

Jeg har vel mere interessert meg for ting som fotball og data og sånn jeg da.

Men etter en del av de siste tingene som har skjedd, og jeg har lest om også videre, så tror jeg ikke at jeg skal se helt bort fra at det kan være snakk om en oranisasjon ala Illuminati da, som har eksistert, og fortsatt eksisterer, og som har hatt Hitler, Stalin, Marx, Napoleon, Eisenhower, og sikkert mange fler med på laget.

Så de partene som man leser om i historiebøkene, om at kjempet i en krig, og tapte eller vant offesielt.

Jeg vet ikke om det alltid er de samme partene, som kjempet og vant i virkeligheten.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter