Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. november 2007

RE: Veggavisen - varsling!

04 November 2007
02:22

Subject RE: Veggavisen - varsling!
From Erik Ribsskog
To 'veggavisen@tv2.no'
Sent 04 November 2007 02:21

Hei,
 
jeg lagde en ny tråd, med den begrunnelsen, som jeg skrev på begynnelsen av den nye tråden:
 
’ (Jeg lagde en ny tråd, fordi den forrige tråden bare tok for seg et aspekt av dette, og jeg fant ikke media-forumet her om dagen, når jeg skrev den forrige).’.
 
Altså den gamle tråden:
 
http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=157&threadid=38464&enterthread=y
 
Den tok bare for seg et aspekt av saken, altså om pressen er som ’en flokk med ulver’ mot enkeltpersoner.
 
Mens, senere, så kom jeg på at pressen jo også, har en annen side, en ’silkemyk’ side, eller hva man skal
kalle det.
 
Og det virker som om pressen bruker den ’rovdyr-aktige’ stilen mot utvalgte ofre, men det virker også som om
pressen bruker den ’silkemyke’ stilen, mot spesielt utvalgte.
 
Og dette med en tosidig, ensrettet presse, det mener jeg er et annet tema, enn en ensidig, ensrettet presse.
 
Så det er derfor jeg startet en ny tråd, siden det var et nytt tema, og da passet det ikke i den gamle tråden, siden
det nye temaet hadde et nytt vesentlig aspekt, som det gamle tema ikke hadde.
 
Altså det gamle tema hadde jo bare et aspekt (hvorfor pressen er rovdyraktig).
 
Mens den nye tråden hadde et nytt aspekt, med det mener jeg at det var snakk om et helt annet tema (hvorfor pressen
er rovdyraktig mot noen personer, og silkemyk mot andre personer).
 
Da blir det et helt nytt tema mener jeg, og det forklarte jeg også om, så da mente jeg det ville bli helt feil, å skrive om
det nye temaet, i tråden til det gamle temaet.
 
Det ville ikke gitt noe særlig mening, å skrive om et nytt tema, i tråden til et annet tema, så det var derfor jeg valgte
å starte en ny tråd.
 
Så jeg håper dere har tid til å åpne tråden igjen, siden tema ikke finnes fra før.
 
Håper dette er i orden!
 
Mvh.
 
Erik Ribsskog
 
 
From: veggavisen@tv2.no [mailto:veggavisen@tv2.no]
Sent: 03 November 2007 23:07
To: erik.ribsskog@btinternet.com
Subject: Veggavisen - varsling!
 
Administrator har postet en melding kaltNorsk presse - Et to-hodet troll?.

Meldingen ble postet: Sunday November 04,2007 12:06:32 AM
Bruk eksisterende tråd.

Du kan se meldingen på http://forum.tv2.no/forum/messageview.cfm?catid=206&threadid=38479&forumid=1.

Ønsker du å avslutte varslinger, kan dette gjøres gjennom "Mitt Forum" (http://forum.tv2.no/forum/today.cfm).
Ønsker du å svare, logg deg inn på forumet, svar på denne emailen vil ikke bli registrert.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter