Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. november 2007

Heltidsansatt

Innlegg: 391
Ble medlem: 01/09/2007

Ja, jeg mener at det er Pluto på veggen bak vikingskipet, og Aker lenger opp.

Pluto er herskeren i underverdenen, og Cunard Buliding ligger ved elva Mersey, og fergeterminalen ligger kanskje hundre meter fra Cunard der.

I mytologien, så skulle man jo betale en mynt til fergemannen, når ble fraktet over elven Styx, før man kom til underverdenen eller dødsriket.



link 1

link 2

Aker, fra posten over, er den egyptiske guden, som vokter porten til underverdenen, og åpner porten for kongen av underverdenen.

Hvis man ser på bildet fra posten over, jeg får finne det igjen:



Hvis man ser bak Mercedesen på bildet, så ser man at det en kjeller-etasje på Cunard.

Der har man en barnehage/barnepark som heter 'Underwater Street'. (Cunard ligger i Water St.).

Underwater Street

Så jeg begynner å lure litt på om det Illuminati-greiene kan være en del av Underverdenen, eller kanskje de som kontrollerer underverdenen.

Jeg jobbet som sagt i den bygningen, og den døren med Pluto og Aker over, så bare en gang ble brukt.

Og jeg jobbet der i 15 månender. (De hadde tre andre inngangsdører til bygget, hvor det vel må ha jobbet kanskje 500 - 1000 personer eller noe sånt, kanskje ikke alle samtidig da, i allefall så mange på det meste vil jeg tro. I hvertfall over 500 på det meste, ville jeg tro, for det var vel flere hundre bare i Arvato på det meste).

Så jeg lurer på om Cunard, kan ha vært et slag senter for noe mafia eller Illuminati ting.

Fordi det står jo i en artikkel jeg fant:

'Det er vanlig å se for seg Illuminatus som en slags meta-konspirasjon som kontrollerer både kommunister, mafia og frimurere.'.

link

Fordi det virker som om det er nok av hint i symbolikken mm. om at Cunard tilhører Underverdenen.

Og mafia, og kanskje frimureri (?), regnes vel som underverdenen.

Det ser ut som om det er noe frimureri som foregår bak den døra på Cunard, i forbindelse med underverdenen.

Kan det være Illuminati som holder tli bak døra der da?

Jeg har jo lest på en side som het solkorset eller noe, som vel ikke er politisk korrekt siden det vel har med norrøn mytologi osv., og siden vel solkorset vel ble brukt av nazistene.

Men jeg søkte på Google, og de sidene er det eneste som skriver noe særlig om dette.

Og der stod det at jødene kontrollerer det meste av etteretning i de forskjellige landene.

Og jeg jobbet jo som sagt i Cunard Building, i 15 måneder, og det virket som at de som holdt til ovenfor den her døra.

Altså ut mot motorveien, på vei inn mot sentrum av byen, motsatt retning av elva.

Det virka som om kunne være etteretning.

Fordi før det ble barnepark i kjellern på Cunard, så var det kantina til Arvato.

Og der var det noen fra rommet ovenfor kantina, og retning motorveien som også brukte kantina.

Så når jeg var ferdig med lunch, som jeg begynte kl 7 da.

Så var jeg litt trøtt, så bare fulgte jeg etter to folk, en mann og en dame, opp trappene og korridorene i kjellern på Cunard, og når dem svingte til høyre etter å ha gått opp trappa, så skulle jeg egentlig gått rett fram.

Og opp enda en trapp, for å komme til Arvato, i first floor.

Men jeg var litt sånn i koma, kjedet meg, helt borte i tåka da, siden det er kjedelig å gå bak noen folk gjennom en del smale korridorer og dører og trapper, som de har i kjellern til Arvato der da.

Jeg lurer på de har der egentlig, hvis de ikke bruker alt til barnepark nå da.

For en gang jeg gikk litt feil i korridorene der, mellom kantina og trappa, så dukka det opp en kar husker jeg, fra ingensteder vel omtrent.

Men det sånn som kan skje tilfeldig, så det hopper vi over.

Men når de gikk inn døra til høyre, så var jeg så vant til å følge etter dem i korridorene, dørene, trappa.

Så jeg gikk automatisk etter dem inn døra.

Eller prøvde i hvertfall.

Og da bare lukka han engelske karen som gikk foran meg i dress eller skjorte eller noe kontorantrekk.

Han bare lukka døra foran nesa på meg, enda han prata med dama, så merka'n at jeg gikk bak.

Og lukka døra helt proffesjonelt, eller hva heter det da, smidig og raskt og sånt da.

Så jeg har jo jobbet som butikksjef, men jeg ble aldri så flink til å lukke dører foran tryne på folk, når man jobber i butikker, før man blir butikksjef osv, så skal man jo ikke slippe inn folk gjennom kodedører f.eks.

Husker fra Obs Triaden var det sånn regel.

Men jeg ble aldri tilnærmelsesvis så flink til å lukke døra foran folk.

Så der tror jeg det må ha vært noe konfedensielt eller noe med sikkerhets-klarering ting som foregikk.

Og de hadde jo faktiskt også et skilt nede på ground floor der, som jeg husker jeg kikka på da.

For jeg lurte jo på hva de her folka dreiv med, siden dem hadde så proffe rutiner, og ansvarlige medarbeidere.

Så blei jeg litt nysgjerrig da.

Jeg husker nøyaktig hva det stod på skilitet på engelsk, men var et langt fremmedord, av noe slag, som jeg kanskje kommer på senere, men jeg husker at fra når jeg leste skiltet dems, at da tenkte jeg at, å jøss er det etterretning som holder til her på Cunard til og med.

Sånn tenkte jeg da.

For jeg viste jo at custums, tollvesenet, pleide å holde til der, for det er jo en berømt bygning.

Så jeg ble jo litt overrasket, men Storbritannia, er jo et stort land, så tenkte vel at sånne ting/organisasjoner var vanligere her enn i Norge.

Så jeg bare tok et notat av det i hodet, eller hva man skal kalle det, og gikk opp trappa og fortsatte å jobbe vel.

Ja, nå skreiv jeg meg kanske litt bort, men jeg får heller prøve å skrive litt mer nøyaktig neste gang.

Så vi får se om jeg klarer det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter