Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. mars 2008

Arvato XXX. (In Norwegian).

Noe annet som var rart, når jeg jobba på Arvato.

Det må ha vært en av de første ukene.

Da var det en svensk dame som het Sophie, som også nettopp hadde begynt på Arvato.

Og da ble det sånn, siden vi var nye, og alle de andre kjente hverandre.

Da ble det sånn at vi prata om problemer med aktiveringene, og prøvde å samarbeide litt osv., med ting som var nye i jobben osv. da.

Og hun pleide å ta bussen fra samme busstasjon som meg.

Det var før de flytta busstasjonen.

Den gamle het vel Paradise St.

Så jeg pleide å spørre henne, om hun skulle ta bussen da.

Når skiftet var ferdig osv.

Og da sa hun ja da.

Men så kom vi ut døra til Cunard, og da stod typen hennes der, alikevel.

Det var vel sånn, at jeg spurte om hun ble henta.

Det spurte jeg hver kveld en hel uke da.

Og hver gang så sa hun nei.

Og alikevel, når vi kom ut døra på Cunard, så stod han typen der uansett.

Så det var vel litt rart kanskje ja.

Og Margrethe, og Sophie, de spurte meg, et par uker seinere, eller noe.

Om jeg skulle bli med ut på byen etter jobben osv.

Så da dro vi på Queens pub da, ved Williamsons Sq.

Og da dukka det opp to andre svenske damer, det var vel Charlotte Liljeblad, eller hva hun heter til etternavn, og en som het Malin.

Og når vi satt der, om det var før eller etter de to andre svenske damene dukka opp.

Så sa hun at han karen hennes, når han nede for å kjøpe øl eller noe.

Han var hyggelig, sånn ute på byen osv., men når dem var hjemme, så var han ikke noe hyggelig.

Og de Malin og Charlotte, de sa de hadde bodd i Leeds og York før, og de trivdes visst bedre der, sa dem.

Og hun Sophie da.

Jeg husker det stod i avisa, om Sven Göran Eriksson osv.

For det var vel i forbindelse med noen VM-kvalifiseringskamper, som England hadde tapt da.

Så stod det i avisa, 'sack the Swede'.

Og da når jeg spurte henne, hvordan det gikk med henne osv.

Så sa hun, at hun var ikke så bra.

For hun ble deppa av forsidene til avisene osv.

At det stod 'sack the Swede' osv.

Så tenkte jeg at det var jo ikke personlig mot henne da.

Og så prøvde jeg å forklare at jeg ikke trodde det.

Men hun ble ikke noe glad alikevel vel.

Så jeg vet ikke hva det var som kan ha foregått jeg.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter