Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 11. mars 2008

Arvato XXXII. (In Norwegian).

Nå kom jeg på mer som skjedde på Arvato her.

11/11/06, så hadde Sletvold og jeg et møte, (som fortsettelse av et møte i slutten av oktober, som måtte avbrytes på grunn av for lite tid).

Og jeg klagde jo på Steinsland, fordi hun herja og maste og oppførte seg som en slavedriver, mer eller mindre, der.

Hun var jo gravid, så jeg var ikke hele tida sikker på hvordan jeg skulle gå frem.

Om jeg bare skulle la henne herje med meg.

Men etterhvert så angrep hun såpass mye, hun var jo Team-Leader, altså leder på kampanjen da.

Så hun var sjefen min, når ikke Sletvold var der.

Og de angrepene fra henne ble såpass ille, at det var snakk om, om jeg kom til å jobbe mer, mer eller mindre, i hjel der.

Og jeg trengte jo jobben.

For jeg hadde noe sånne problemer med noe mafia-greier fra Rimi Bjørndal.

Som jeg ikke fikk noe råd eller hjelp av politiet i hverken Norge eller Storbritannia om.

Og som jeg har skrevet om, i de indekserte postene på bloggen om Jugoslavia-ferien med familien osv.

Så har det ikke alltid vært så bra forhold til familie/slektninger osv.

Så jeg visste ikke hvem jeg kunne stole på.

Så jeg fortsatte å prøve å få hjelp av politet i Norge og Storbritannia da.

Men jeg klarte ikke få noe hjelp.

Men jeg måtte jo ha penger til husleie og mat, mens jeg forsøkte å få politiet til å gjøre jobben sin da, for å si det sånn.

For jeg skjønner at man har jo rettigheter osv.

Selv om jeg ikke vet om politiet har lært om dette.

Men samme det.

Men derfor trengte jeg å beholde jobben da.

Siden jeg trengte penger til mat og husleie.

Så da måtte jeg nesten prøve å forsvare meg.

Ellers, så synes jeg det virka som at det ville bli så ulevelig, å fortsette å jobbe der, at jeg ikke ville ha klart det, pga. overarbeiding osv.

Så derfor synes jeg at jeg måtte prøve å forsvare meg da.

Så da tok jeg opp de angrepene fra Steinsland, med Sletvold, i møter, det var vel 30/10/06 og 11/11/06.

I det siste møte, i november.

Så tok jeg opp problemene med Steinsland samlet da.

Og da husker jeg Sletvold sa, at Vivian, noen ganger er hun sånn, at hun sitter og gråter osv.

Og det hadde ikke jeg sett da.

Men det sa i hvertfall hun Line da.

Så det tyder vel på, hvis det var riktig (for hun Line hun løy ganske ofte, se tidligere poster).

Men, hvis det var riktig, så tyder det vel på at ikke var som det skulle nei.

Så det er nok ikke umulig at det var noe som skjedde med Steinsland der og.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter