Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. august 2008

Hvorfor jeg kjøpte Ipod osv., høsten 2003. (In Norwegian).

#221

Today, 00:03

Frame1

Quote:

Frame2har du hørt N.W.A - fuck the police? tror den hadde glidd fint inn på ipoden din! Ellers skriver du jævlig fort forresten!? snakker vi touch?




OhrFeige



View Public Profile



Send a private message to OhrFeige



Find all posts by OhrFeige



Add OhrFeige to Your Buddy List


#222

Today, 00:37

Frame3

Quote:

Frame4Ja, jeg hørte den for noen år siden.

Eller jeg har hørt om den.

Jeg pleide å se på MTV, på 90-tallet, og da var det Public Enemy, og 911 is a joke, som var populære.

Men men.

Ja, jeg gikk jo på handel og kontor, så vi hadde maskinskriving som fag, så da lærte vi touch.

Og jeg har også studert en del data, og drevet en del med programering, og jobbet med data/kontor, for Arvato/Microsoft, og i den jobben jeg har nå.

Jeg pleide også å henge en del på #quiz-show, på irc, så det hjalp nok på touchen ja, vil jeg tro.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog




johncons



View Public Profile



Send a private message to johncons



Find all posts by johncons



Add johncons to Your Buddy List


#223

Today, 00:46

Frame5

Forresten, våren 2003, så spurte Rimi-distriktsjef, Anne Katrine Skodvin, om jeg kunne jobbe noen ledervakter på Langhus, ved siden av studiene.

Og det var mye problemer, da jeg jobba på Nylænde og Kalbakken, som butikksjef, før jeg begynte å studere.

Så jeg var veldig overarbeidet, etter de siste årene i Rimi, fra 96 til 02 ca.

Men de trengte meg til å jobbe ledervakter, sommeren 03 da, på Langhus og Bjørndal.

Så jeg jobba mer enn jeg trengte, egentlig, fordi Skodvin trengte folk til å jobbe som leder, mens butikksjefen hadde ferie.

Så da hadde jeg bra med penger, når jeg fikk lønninga for all jobbinga den sommereferien.

Så da kjøpte jeg meg en laptop på Elkjøp, siden jeg studerte data, og jeg bestillte en ipod, fra apples websider, siden jeg ikke hadde noe mp3spiller eller walkman da.

Men, jeg satt jo mye på bussen til Bjørndal, og på toget til Langhus, eller Vevelstad.

Og jeg hadde masse mp3er på pc-en.

Så jeg tenkte, at hvis jeg skulle kjøpe en mp3-spiller, så kunne jeg like gjerne kjøpe en bra en.

Selv om ipoder kosta mer enn 3000 da.

Så kjøpte jeg det likevel, istedet for å kjøpe noe dritt som ikke ble brukt, eller gikk i stykker.

Så det var bra kjøp egentlig, for da satt jeg ipoden på shuffle, og da hørte jeg sanger som ikke visste jeg hadde omtrent.

Men etter at jeg hørte, at jeg var forfulgt av 'mafian', i desember 2003, på Rimi Bjøndal.

Så slutta jeg å jobbe på Bjørndal, for det var folk der, som prøvde å finne ut hvor jeg bodde osv.

Uten at jeg skjønte noe av det her mafia-greiene.

Så jeg solgte den ipoden, på QXL, eller noe, våren 2004.

Men jeg kjøpte meg en Mio smartphone, her i Liverpool, i forfjor, så den gikk det også ann å bruke som mp3-spiller.

Men jeg har brukt så mye tid på den arvato/microsoft-saken osv., så jeg måtte selge den Mio-telefonen også.

Så jeg får skjerpe meg og bruke litt mer tid på jobb.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog






http://www.hip-hop.no/showthread.php?p=600559&posted=1#post600559

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter