Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 24. august 2008

Mer fra Hip-Hop.no. (In Norwegian).

#244

Today, 02:37

Frame1

Quote:

Frame2Jeg blir litt forbanna, fordi myndighetene kødder med rettighetene mine.

Når man hører at man er forfulgt av noe 'mafia', så vil man gjerne i hvertfall vite hva det er som foregår.

Jeg ble også forsøkt skutt på gården til onkelen min i 2005.

Og jeg har vært bekymra for de nordiske damene, som jobba på Microsoft-aktiveringa.

Det virka som om noen av dem var under kontroll av noe mob osv.

En av dem, var borte fra jobb i 2 måneder uten noen grunn, og en eldre ire, som var vanlig medarbeider der, fortalte de hvor de skulle sitte osv.

Og politiet i både Norge og England, bare kødder med meg.

Alle klærna mine, og viktige papirer osv, er hos familien min i Larvik, siden 2005, men de nekter å sende meg det.

Og i England har jeg bare klart å få tak i lavlønnede jobber, så jeg har ikke fått så bra kontroll.

Jeg skulle gjerne hatt papirene mine osv.

Hvis noen hadde truet meg på gata, da hadde jeg vel sett ann situasjonen tenker jeg.

Folk pleier ikke å kødde med meg så mye på gata.

Det er aldri noen som har sagt stygge ting til meg på gata, så hvordan jeg ville ha taklet det, det skal jeg ikke svare helt sikkert på her, det ville vel avhenget av situasjonen regner jeg med.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog






http://www.hip-hop.no/showthread.php?t=20595&page=13

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter